cbrc
 
نویسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

 

سفر به ارمنستان سفر به سرزمینی است که طیف وسیعی از دیدنی های طبیعی، مراکز تفریحی، سازه های قدیمی و آثار باستانی زیادی را دارا است که، روز های خوب و شادی را برای شما رقم خواهد زد. با سفر به ارمنستان شما با فرهنگ و اصالت مردمان آنجا آشنا خواهید شد .


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۰۷:۲۶ ] [ admin ]

شغل و حرفه آرایشگری، از قدیم یکی از محبوب ترین شغل ها بین زنان و مردان بوده است. میل به زیباتر شدن در تمام افراد وجود دارد و در این بین، بسیاری از افراد هستند که تمایل دارند از این راه پول درآورند. اما چطوری؟ چگونه آرایشگر شویم؟ پیش نیازها و ملزومات یک شروع حرفه ای

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۲۱:۱۸ ] [ admin ]

کولر گازی

کولر گازی دارای یک کمپرسور می باشد که وظیفه اش بالا بردن دمای بخار ماده سرمازا می باشد و یک بخار کننده که وظیفه اش جذب کردن گرمای هواست و همچنین شامل یک کندانسور و یک مکنده می باشد.

  


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۵۰:۳۵ ] [ admin ]

بعنوان یک آرایشگر علاوه بر نیازهای آموزش مداوم آرایشگری باید با خدمات مراقبت از موهای گران قیمت مانند برجسته سازی، آرایش مو و رنگ موهای رنگی آشنا باشید.آرایشگر ها به طور کلی در سالن هایی کار می کند که در آن موهای مشتری را برش می دهند و رنگ می کنند. سالن متفاوت از محل کار عادی است. درآمد آرایشگری در آلمان بسته به محل کار در این کشور بسیار متفاوت می باشد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۲۳:۴۱ ] [ admin ]

 


تور تایلند این فرصت را به شما می دهد که با قطب گردشگری جهان آشنا شوید. تور تایلند همچنین شما را با فرهنگ، فستیوال های باشکوه، غذاهای خاص آنجا آشنا می کند و سفر خوب وبه یاد ماندنی را برای شما به رقم خواهد زد. 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۱۹:۵۹ ] [ admin ]

فرق کاشت و اکستنشن مژه
داشتن مژه های ضخیم و پرپشت در زیبایی چشم ها تاثیر گذار است و از این رو بسیاری از خانم ها به دنبال روش هایی برای پر پشت کردن مژهای خود هستند . کم پشت بودن مژه ها در برخی از افراد ژنتیکی و یا به علت عوامل محیطی می باشد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۲۷:۳۷ ] [ admin ]

 


 تور دبی ، شاید شما یک بار به دبی سفر کرده باشید، سالانه گردشگران زیادی از اقصی نقاط دنیا به این شهر زیبا همراه باتور سفر می کنند؛ اما اگر تاکنون به این شهر بزرگ گردشگری که مرکز تجاری غرب آسیا است نرفته‌اید، ما آنرا به شما پیشنهاد می کنیم.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۲۵:۱۶ ] [ admin ]

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اکستنشن، کاشت، چسباندن مژه و ... این‌ها مطالبی است که شاید هر روزه از زبان دختران و بانوان شنیده شود، آن‌هایی که دغدغه داشتن مژه‌هایی بلند را دارند و برای رسیدن به آن تن به هر کاری می‌دهند. از استفاده روغن‌های پرپشت کننده مژه تا کاشت و اکستنشن، اما سوالی که مطرح می‌شود این است که اکستنشن و کاشت مژه چه تفاوتی با یکدیگر دارند و اصلا چگونه انجام می‌شود؟


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۱۷:۵۶ ] [ admin ]


تغذیه گوسفندان و بره های در حال پروار بندی موضوع حائز اهمیتی برای عموم و دامداران می باشد. زیرا که نوع تغذیه گوسفندان در کیفیت گوشت، پشم، شیر و تمامی محصولاتی که منبع اصلی و طبیعی شان گوسفندان هستند نقش اساسی را دارد. شاید همه مردم فکر می کنند که گوسفند ها و دام ها از علف و یونجه و سبزه هایی از این نظیر استفاده میکنند، اما باید بدانید همانطور که گوسفندان برای رشد به علوفه نیاز دارند ، باید تغذیه کامل و مناسب دیگری در کنار این سبزیجات  داشته باشند تا به طور اصولی رشد کنند و پروار بندی بشنود.  


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۱۵:۲۸ ] [ admin ]


کاشت مژه
تمامی خانم ها تمایل دارند مژه هایی زیبا و خوش حالت داشته باشند و برای رسیدن به مژه هایی زیبا به دنبال انجام راه های مختلفی هستند.داشتن مژه هایی حالت دار و پرپشت به زیباتر جلوه کردن صورت و چشمان کمک می کند.همچنین امروزه مژه های حجیم در دنیای مد جایگاه ویژه ای پیدا کرده است.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۸ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۵۲:۲۹ ] [ admin ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب