cbrc
 
نویسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

  ارمنستان کشوری مدرن که تمام زیبایی های خاص و چشم نواز خود را از گذشته به ارث برده و همچنان تمام آن زیبایی ها را حفظ کرده است.

 

 

ارمنستان سرزمینی که درجغرافیا به لقب سرزمین کوهستانی نام گرفته است. کشوری که از شمال با گرجستان و از شرق با جمهموری آذربایجان و از غرب با ترکیه و از جنوب با ایران هم مرز است. ارمنستان در بین دریای سیاه و دریای خزر قرارگرفته که مرز میان اروپا و آسیا محسوب میشود. تاریخ ارمنستان به 5 دوره تقسیم میشود. زبان مادری این کشور ارمنی است. وجود کلیسا های مختلف گویای دین مسحیت درآنجاست.

هتل های ارمنستان

 

از چندسال گذشته تا کنون ساخت و ساز هتل های لوکس و زیبا رونق فراوان یافته است که حق انتخاب را برای گردشگران زیاده کرده و هر کدوم از این هتل ها خدمات متنوعی را برای مسافران خود اراِئه می دهد . قیمت عمده هتل ها برای سه شب و چهار روز بین یک میلیون تا چهار میلیون می باشد.

 

.

فرودگاه های ارمنستان
شما می توانید با تور ارمنستان سفری مقرون به صرفه و مفرحی داشته باشید و از دیدنی های شهر ارمنستان حتی در مدت زمان نسبتا کوتاه، با مدیریت هزینه و زمان، لذت ببرید. 

فرودگاه اصلی این کشور در ایروان است که نام Zvartnots International Airport, آن که روزانه شاهد رفت و آمد تعداد زیادی مسافران و گردشگران است. برای حمل و نقل مسافران اتوبوس و تاکسی های را دارد که مسافران را به سمت شهر هدایت میکند. مسافت این فرودگاه تا شهر فقط 12 کیلومتر است

 تور ارمنستان

بخاط داشته باشید می توانید با آگاهی و درایت از قیمت بلیط ها و تور های ارمنستان، ارزان ترین تور ارمنستان را پیدا کرده و همچنین می توانید در سفر با تور، به دلیل داشتن لیدر و راهنما، سفری امن و به دور از هرگونه ابهام و مشکلی داشته باشید.

همیشه این کشور به دلیل داشتن ویژگی های منحصر به فرد خود، جاذبه های گرشگری بکر و زیبا ، هزینه های مناسب و ارزان مورد توجه توریست هاست و گردشگران اروپایی و به ویژه ایرانی هاست .

البته عدم پذیرش ویزا این کشور رابرای ایرانی ها خواستنی تر کرده است.

همانطور که گفتیم هزینه ها در کشور ارمستان نسبت به سایر کشور ها خیلی مناسب و ارزان است توصه ما به شما گردشگران عزیز این است که با تور بهار و تابستان 98 همراه شوید و در خیابان های جذاب و خلوت ایروان قدم بزنید

بهترین زمان برای سفر و تماشای جاذبه های طبیعی و گردشگری بهار و تابستان است که حتما با تور ارمنستان بهار و تابستان 98 همراه شوید و خاطرات خوب و سفری جذاب را برای خود و خانواده تان رقم بزنید

ارمنستان بخاطر هزینه های کم و ویژگی های منحصر به فرد خود همیشه مورد توجه گردشگران اروپایی به ویژه ایرانی ها بوده است و دلیل علاقه انتخاب ایرانی ها نزدیکی مرز ها و نخواستن ویزا ارمنستان است و همواره خواهان خود را داشته و دارد. در ضمن با توجه به اطاعات آنلاین مربوط به تور ارمنستان لحظه آخری ، می توانید با کاهش هزینه هایتان، سفری دلچسب تر داشته باشید.

 منبع :   tootaksafar.com

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۰۷:۲۶ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب