cbrc
 
نویسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

 

 

شومینه ، شومینه که در زبان پارسی به آن " هیمه سور " می گویند ، نوعی سیستم گرمایشی است که در زمان قدیم از آن برای گرم کردن خانه و آشپزی استفاده می شد . امروزه شومینه ها کمتر جنبه ی گرمایشی دارند و بیشتر به عنوان بخشی از دکوراسیون منزل به کار می روند . 

  


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۵:۰۰:۳۵ ] [ admin ]

تراکاشت مو یا کاشت مو به تکنیک جراحی گفته می‌شود که در آن ریشه‌های مو، تک تک از ناحیه اهداکننده به ناحیه در حال ریزش یا خالی از مو برده می‌شوند. از این روش بیشتر برای درمان ریزش موی مردانه استفاده می‌شود و طی آن ریشه‌هایی که به صورت ژنتیکی در مقابل ریزش مقاوم هستند به ناحیه طاس برده می‌شوند. بعلاوه از این روش برای بازسازی ابرو، مژه، محاسن، موهای سینه و ناحیه تناسلی و پوشاندن محل زخم‌های ناشی از تصادف یا جراحی مانند کشیدن پوست و کاشت موهای قبلی استفاده می‌شود. کاشت مو با پیوند پوست متفاوت است.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۳:۲۸:۱۷ ] [ admin ]

 

پترو صنعت آنارام

 

لوله برق چیست؟ لوله برق را می توان به عنوان یک پوشاننده سیم های هادی برق، که جریان برق با ولتاژهای متفاوت از آن عبور می کنند، تعریف کرد. این وسیله از آسیب دیدن هادی جریان برق و همچنین حافظ جان افراد در صورت تماس بدن آنها با سیم های برق می باشد. 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۳:۲۵:۳۴ ] [ admin ]

تصمیم کاشت مو، یک تصمیم مهم و کلیدی است. پیش از کاشت یا ترمیم مو، لازم است که فرد خود را آماده کند، چرا که کاشت مو بسیار حساس بوده و اگر به درستی صورت نگیرد و با روش های سنتی و غیر تخصصی انجام شود می تواند موجب ریزش مو بطور مجدد شده و علاوه بر آن تاثیر بدی در روحیه آن فرد بگذارد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۴۳:۴۰ ] [ admin ]

 

نرم افزار حسابداری یک برنامه اساسی است که به سازمان امکان می دهد جریان پول را برای بررسی و حسابرسی داخلی و خارجی ثبت کند. این ابزار اصلی برای ارزیابی سلامت مالی سازمان است و برای برآورده شدن موارد قانونی از طریق چنین ابزارهای مالی اصلی به عنوان سرفصل عمومی، حسابداری قابل پرداخت و دریافتی، سفارش خرید، سهام یا موجودی و صدور صورتحساب است. پیاده سازی مدرن از برنامه به ماژول حقوق و دستمزد، پرداخت الکترونیکی، جدول زمانی و هزینه های دیگر به منظور افزایش جایگاه و گسترش در بازار میباشد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۴۱:۰۸ ] [ admin ]

امروزه محبوبیت کاشت ابرو در سطح جهان، بخصوص نزد خانم ها در حال افزایش است و با وجود معضل ریزش ابرو که بدلایل متعددی مانند تغذیه نامناسب، بیماری های پوستی، استرس ، شیمی درمانی و غیره بوجود می آید، بسیاری از مردم می خواهند که موهای این ناحیه از صورت خود را ترمیم کنند چرا که داشتن ابروهای زیبا علاوه بر زیباتر نشان دادن چهره فرد می تواند موجب تقویت اعتماد به نفس وی بخصوص در خانمها شود. از این رو بسیاری از افراد جهت درمان ابرو، کاشت ابرو و یا پرپشت کردن ابرو به کلینیک کاشت ابرو مراجعه می کنند. ما در کلینیک، روش کاشت ابرو FUE را با استفاده از بهترین تیم پزشکی، تجهیزات درجه یک و مدرن، تجربیات بلند مدت خود و همچنین جدیدترین فن آوری های این علم عرضه می کنیم. از طرف دیگر در سال های اخیر در کنار افزایش تمایل به عمل های زیبایی مانند کاشت ابروی طبیعی و یا پیوند و ترمیم ابرو ، شاهد افزایش تمایل به داشتن ابروهای بزرگ و نسبتا پرپشت نزد زنان و حتی مردان نیز بوده و طبیعتا این امر موجب افزایش مراجعه افرادی که علاقه مند به جراحی های کاشت ابرو و مژه هستند شده است.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۳۶:۱۳ ] [ admin ]

 

نرم افزار حسابداری یک برنامه کامپیوتری است که به حسابرسان و حسابداران در ضبط و گزارش معاملات مالی شرکت کمک می کند. عملکرد نرم افزار حسابداری از محصول به محصول و از یک صنف به صنفی دیگرمتفاوت است. شرکت های بزرگ تر ممکن است تصمیم به راه اندازی یک سیستم سفارشی باشند که نرم افزار حسابداریشان باید یک مقدار حجم گسترده تری از فرشگاه ها و بیزینس هایی که ادارات مختلف ادغام می کنند، داشته باشند .


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۳۴:۰۳ ] [ admin ]

 کاشت ابرو – کاشت ابروی طبیعی
ابروها بخش مهم و پر طرفداری در صورت هستند. بعد از کاشت مو، کاشت ابرو پر خواهان ترین کاشت موی طبیعی است. کندن اختیاری ابروها به منظور نازک کردن پهنای ابرو، تاتوی ابرو که در جامعه ما رواج زیادی پیدا کرده، از جمله مهمترین عوامل از دست رفتن دائمی ابروها هستند و گاهی افراد برای جبران آن به جراحی زیبایی کاشت ابرو روی می آورند.

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۱۶:۰۳ ] [ admin ]

نرم افزار حسابداری یک نوع نرم افزار رایانه ای است که متخصصان حسابداری برای مدیریت حساب ها و انجام عملیات حسابداری استفاده می کنند.
حسابداری عمل سیستماتیک، کار یا فرآیند برقراری ارتباط و ثبت اطلاعات مالی است. در یک محیط کاری، این کار به منظور ممیزی داخلی و خارجی، گزارش های مورد نیاز و تجزیه و تحلیل مالی برای برآورده ساختن الزامات قانونی یا مدیریت داخلی انجام می شود. حسابداری همچنین ممکن است شامل اندازه گیری، طبقه بندی، تایید، جمع بندی و تفسیر اطلاعات مالی سیستماتیک و متنوع باشد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۰۱:۲۳ ] [ admin ]

برای داشتن ناخن‌هایی زیبا و سالم لازم نیست هزینه زیادی صرف کنید. کارهای زیادی در خانه و با مواد طبیعی می‌توانید انجام دهید تا به تقویت ناخن خود کمک کنید.
نبض ما- در صورتی که شما ناخن‌های خشک و شکننده‌ای دارید، لایه‌های پروتئینی موجود در ناخن شما در حال جدا شدن از یکدیگر و شکسته شدن هستند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۳۱:۱۴ ] [ admin ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب