cbrc
 
نویسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

کاشت مژه


خانم های عزیز می توانند به منظور انجام این کار از سرم های پرپشت کننده، مژه های مصنوعی چندبار مصرف،اکستنشن های مژه و سایر محصولات پرپشت کننده مژه که وجود دارد استفاده کنند.مساله ای که حائز اهمیت است این موضوع می باشد که تمامی روش های ذکر شده موقتی هستند و در کوتاه مدت نتیجه می دهند.

کاشت مژه


انواع کاشت مژه
به طور کلی دو نوع کاشت مژه داریم: کاشت موقت و کاشت دائم.در کاشت موقت مژه ها یک هفته ماندگاری دارند. دلیل ماندگاری کم آن چسبی که در این کاشت به کار می رود می باشد.کاشت مژه راهکاری جدید است که سبب جذابتر شدن مژه های شما می شود. در عین حال نکاتی نیز وجود دارد که میبایست آنها را بدانید.در ادامه مطلب آنها را خواهیم گفت.تعداد مژه های انتخابی برای هر فرد برای کاشت با توجه به تعداد مژه های فرد در نظر گرفته می شود.
در صورتی که شخصی مژه هایش کم پشت باشد و تعداد مژه هایش کم باشد.می توان به اندازه مژه های خود شخص برایش مژه اضافه کرد.هزینه کاشت مژه برای هر دانه مژه 5 الی 6 هزار تومان می باشد که هزینه کل برای کاشت اولیه 250 تا 350 هزار تومان می باشد و دفعات بعدی برای ترمیم با توجه به مقدار آسیب وارد به مژه ها هر دو الی سه هفته یکبار 60 الی 70 هزار تومان برای ترمیم آنها پرداخت کنید.

کاشت مژه


مژه های یکبار مصرف
برخی ازاشخاص تمایل دارند برای یک شب از مژه های مصنوعی و یکسره استفاده کنند.که در فروشگاه های آرایشی با قیمت 6 الی 10 هزار تومان عرضه می شود.
به دلیل یکدستی و به هم چسبیدگی این مژه ها استفاده شان بسیار آسان است. بدین صورت که چسب را به مژه مصنوعی زده و به آرامی با کمک یک موچین به بالای پلک هایتان بچسبانید و در آخر با احتیاط و با اب گرم آنها را از مژه هایتان جدا کنید. به دلیل یکبار مصرف بودن استفاده مجدد از آنها باعث آلوده شدن چشمتان می شود.

مژه یکبار مصرف


اکستنشن مژه
این روش، روشی است که مژه های مصنوعی دانه به دانه به موهای شخص چسبانده می شود تا ضخامت، طول و رنگ و حالت زیباتری را به چشمانتان بدهد. این اکستنشن ها از موی انسان، موی سمور وابریشم تهیه شده اند.استفاده از مژه های مصنوعی از زمان قدیم رایج بوده است اما در گذشته به پوست پلک چسبانده می شده است که امروزه به مژه های فرد چسبانده می شود و سبب ایجاد ظاهری زیباتر می شود.قدیم از چسب های زیان بار استفاده می شد اما امروزه از چسب های مخصوص این روش استفاده می کنند.

اکستنشن مژه


پرسش این است که چسب مورد استفاده زیانبار است؟
احتمال دارد فردی به این چسب ها آلرژی داشته باشد.در صورتی که شخصی به این چسب ها آلرژی داشته باشد به عفونت لایه نازک بالای چشم مبتلا می شود و این خطر می تواند شخص را تهدید کند. این عفونت بینایی شخص را تهدید نمی کند اما تا از بین رفتن این عفونت شخص دچار تاری دید می شود.یکی دیگر از سوالات این است که اگر شخصی هنگامکاشت چسب به داخل چشمش نفوذ کند چه باید کرد؟
قابل ذکر می باشد که در تمام مدت کاشت چشمان فرد بسته است و جای نگرانی نیست.پیش از انجام کاشت اطمینان حاصل کنید که چسب مورد استفاده آسیبی به چشمانتان نمی رساند.چسب مژه مقادیر بسیاری مواد شیمیایی دارد ولی این مواد در صورتی می تواند به چشمانتان آسیب بزند که تاریخ گذشته باشد در غیر این صورت عفونت خاصی به چشمانتان نمی رساند.

منبع:.shadito.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۸ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۵۲:۲۹ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب