cbrc
 
نویسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

 

کیش یکی از اصلی ترین مقاصد گردشگری برای مسافران داخلی در کشور ماست . روزانه بیش از چندین پرواز از شهرهای مختلف کشورمان راهی جزیره کیش میشوند و هزاران نفر اقدام به تهیه بلیط کیش برای بازدید از این جزیره زیبا مینمایند  . 
اما چرا این جزیره انقدر طرفدار دارد و این تعداد مسافر برای تهیه بلیط کیش از شهرهای مختلف کشور اقدام مینمایند . پاسخ این پرسش را میتوان در زیباییهای طبیعی و بکر این جزیره جستجو کرد . 
 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۲۷:۴۴ ] [ admin ]

1. ناخن‌های‌تان از کراتین ساخته شده

کراتین نوعی پروتئین است که سلول‌های بافت ناخن از آن تشکیل شده‌اند. کراتین نقش مهمی در سلامت ناخن دارد. کراتین ناخن‌ را قوی و مقاوم می‌کند تا آسیب نبینند.

2. کراتین همان چیزی است که موهای‌تان را می‌سازد

کراتین، تشکیل دهنده‌ی سلول‌های موهای‌تان نیز هست. همچنین سلول‌های بخش اصلی غدد و غشای درونی ارگان‌ها نیز از کراتین ساخته شده است.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۳۱:۴۵ ] [ admin ]

 

ژله رویال یا شاه انگبین  یک ماده ژله ای است که توسط زنبورعسل تولید می شود تا زنبورهای ملکه و جوان آنها را تغذیه کند.اغلب به عنوان یک مکمل غذایی برای درمان انواع بیماری های فیزیکی و بیماری های مزمن به فروش می رسد.در حالی که مدتهاست که در طب سنتی استفاده شده است، کاربرد آن در طب غربی بحث برانگیز است.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۳۰:۲۱ ] [ admin ]

مام مواردی که باید در مورد تقویت ناخن و راه های مراقبت از آن بدانید...
تقویت ناخن

راههای مراقبت از ناخن شامل بخش های مختلفی همچون آشنایی و استفاده از مواد غذایی مفید برای رشد و استحکام ناخن ها و رعایت اصول بهداشتی صحیح می شود که در این بخش با انها آشنا می شوید.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۳۰:۴۰ ] [ admin ]

یک سفارت نمایندگی دیپلماتیک دولت یک کشور در یک کشور دیگر است.سفارت، پیام های دولت محلی را به دولت کشور میزبان و بالعکس منتقل می کند.هر سفارت، دولت خود را در مورد رویدادهای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، نظامی و دیگر رویدادهای مهم در کشور میزبان اعلام می کند؛


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۲۸:۴۴ ] [ admin ]

درمانگران سنتی و حتی پزشکان با سابقه با نگاه به بیمار سرنخ هایی از وضعیت و کیفیت سلامت وی کسب می کنند. در پزشکی سنتی چینی، افراد روند مشاهده، بوییدن، گوش دادن، و لمس کردن را برای بررسی کیفیت سلامت فرا می گیرند.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۲۴:۴۴ ] [ admin ]

 

اختلال بیش فعالی کمبود توجه است. این یک وضعیت پزشکی است. فرد مبتلا به بیش فعالی دارای اختلالات در رشد مغز و فعالیت مغز است که بر روی توجه، توانایی نشستن و کنترل خود تاثیر می گذارد. بیش فعال  می تواند یک کودک را در مدرسه، در خانه و در دوستی ها تحت تأثیر قرار دهد.

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۲۳:۰۶ ] [ admin ]

چقدر طول می‌کشد تا ناخن‌ها بلند شوند؟ چرا گاهی اوقات لکه‌های سفیدرنگی روی ناخن‌ها نقش می‌بندد؟ آیا ناخن‌ها می‌توانند نشان‌دهنده وجود بیماری در بدن باشند؟ درباره ناخن‌ها اطلاعات درست و غلط زیادی گفته و شنیده می‌شود. در این مطلب آگاهی‌هایی درباره آن‌ها بیان شده است.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۲۸:۳۰ ] [ admin ]

 

 

 

SEO چیست؟

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) افزایش تعداد و کیفیت بازدید کنندگان وب سایت با بهبود رتبه بندی در نتایج موتور الگوریتمی موتور جستجو است.

تحقیقات نشان می دهد که وب سایت ها در صفحه اول گوگل تقریبا 95 درصد از کلیک ها دریافت می کنند و مطالعات نشان می دهد که نتایج که به نظر می رسد بالاتر از صفحه دریافت میزان افزایش کلیک (CTR) و ترافیک بیشتر است. گوگل (و بینگ که همچنین قدرت جستجوی یاهو را تقویت می کند) نتایج جستجوی خود را عمدتا بر اساس ربط و اقتباس صفحات نشان میدهد و در شاخص وبخود شامل می شود، تا به پرس و جو کاربر بهترین پاسخ را ارائه دهد .

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۲۶:۴۲ ] [ admin ]

ناخن یکی از اعضای دست است که شاید کمتر کسی به آن ها توجه کرده باشد. شاید باور نکنید اما این بافت خاص می تواند اطلاعاتی مهم در مورد سلامتی شما را فاش می کنند. ناخن ها در نشان دادن وضعیت سلامتی و شرایط خوب یا بد عملکرد بدن اطلاعات خوبی در اختیار ما قرار می دهند. تغییرات در رنگ،شکل، اندازه و بافت ناخن می تواند به ما بگوید که شما چه بیماری هایی دارید؛ از نقص های ساده گرفته تا سرطان. در ادامه این مطلب می خواهیم شما را با ۸ تغییر در شکل یا رنگ ناخن ها و معنایی که در مورد وضعیت سلامتی شما خواهد داشت آشنا کنیم. به شما توصیه می کنیم که هر گونه تغییر محسوسی در ناخن هایتان را جدی گرفته و بدانید که این تغییرات به دلیل بروز مشکلی در درون بدنتان رخ داده است.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۲:۴۲:۵۷ ] [ admin ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب