cbrc
 
نویسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

8 رفتاری که باید از زندگی خود حذف کنید تا موفقیت را به دست آورید
عناوین اصلی که رفتارهای شما را تحت تاثیر قرار می دهند:

1- بهانه های بی منطق:
افراد موفق خانواده ، دوستان ، رئیس و همکار خود را سرزنش نمی کنند و خود را مسئول زندگی شان می دانند و زندگی خود را توسعه می دهند.
2- حذف کمال گرایی برای رسیدن به موفقیت :
کمال گرایی باعث هدر رفتن زمان می شود و به جای ناراحتی در مورد اشتباهات و یا نقص های فیزیکی که اذیتشان می کند سعی کنید به گام های کوچک که باعث پیشرفتتان می شود فکر کنید ، هیچ کس کامل نیست و همه می تواند برای سایرین تصمیم بگیرند.
3- حذف ترس برای رسیدن به موفقیت:
بسیاری از مردم بدون آگاهی خود را کوچک می کنند.آن ها در طول مذاکره ساکت هستند و از ریسک کردن اجتناب می کنند این ترس افراد را از موفقیت باز می دارد.

رفتار موفق
رفتارهایی که با داشتن شان به موفقیت نزدیک می شوید
4- کنترل کردن همه چیز:
شما نمی توانید همه چیز را کنترل کنید و سعی بر انجام اینکار بی فایده است و کمکی به موفقیت نمی کند.اما بیشتر باعث استرس ، ناراحتی ، خستگی می شود به جای کنترل همه چیز سعی کنید بی خیال باشید.
5- حذف طرز فکر ثابت برای رسیدن به موفقیت:
بسیاری از افراد طرز فکر ثابت دارند و هیچ سعی برای یادگیری یا تغییر نظر ندارند و این طرز فکر کار را برای موفقیت بیشتر آنها سخت می کند چون در گذشته مانده اند.
6- آرزوی های یک شبه! :
بعضی ها فکر می کنند افرادی که به آرزوهایشان رسیده اند یک شبه و شانسی موفق شده اند ، اما نمی توانید به شانس برای موفقیت تکیه کنید. موفقیت نیازمند زمان و وقف است و باید برای آینده برنامه ریزی کنید.
رفتارهای اشتباه در زندگی
برای رسیدن به موفقیت رفتارهای اشتباه در زندگی را حذف کنید
7- افراد منفی نگر:
اگر اطراف شما افراد منفی نگر هستند که فقط نیمه خالی لیوان را می بینند جای خالی آن ها را با افراد خوش بین و مثبت عوض کنید چون این افراد حامی شما هستند و شما را برای رسیدن یه اهدافتان کمک می کنند و انگیزه و خوشحالی بیشتری را برای شما به ارمغان می آورند.
8- نه گفتن برای رسیدن به موفقیت :
بسیاری از افراد در نه گفتن مشکل دارند و نمی توانند نظرات خود را آزادانه بیان کنند و باعث می شود فرد از موفقیت های خود باز بماند.

منبع : نمناک

 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ ] [ ۰۹:۵۰:۵۱ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب