cbrc
 
نویسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

چرا به کشور تایلند سفر کنیم؟

 


تایلند، در شرق آسیا قطب گردشگری در جهان است که سالانه میلیون ها گردشگر را بخاطر طبیعت خاص و بکر، بناهای تاریخی باستانی و هوای استوایی به خود جذب می کند.

تاریخچه کشور تایلند

تایلند کشوری در شبه‌ جزیره هند وچین واقع در جنوب شرقی آسیاست. این کشور از شمال با برمه و لائوس، از شرق با لائوس و کامبوج، از جنوب با مالزی و خلیج تایلند، و از غرب با برمه و دریای آندامان همسایه‌است. زبان رسمی کشورتایلند ، تایلندی است. پرجمعیت‌ترین شهر آن بانکوک است . 

آب و هوای کشور تایلند

آب وهوای تایلند ،استوایی است که این آب وهوا سبب به وجود آمدن جنگل های زیبا، کوهستان های شگفت انگیز، و همچنین شهرهای ساحلی بی نظیرشده است که این کشور را یکی از مفرح ترین مقاصد گردشگری جهان کرده است.

البته ماه های مرداد تا آبان به مرور باران های موسمی شروع می شوند که خیلی سریع این بارش ها بند آمده و مشکلی در سفر شما ایجاد نمی کند. .

زمان سفر به کشور تایلند

تایلند همیشه برای سفر خوب ومناسب است یعنی در هر فصلی از سال می توانید به آنجا سفر کنید. یکی از پرطرف دار ترین تور ها تور تایلند 98 می باشد. البته گرم ترین ماه های سال کمی برای گشت و گذار و تفریح در منطقه بانکوک مناسب نیست. قبل از اینکه هوا افزایش دما پیداکند به این شهر سفر کنید و سفری به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنید.

اگربرنامه ی شما برای هیچ کدام ازاین سفر ها جور نشد نگران نباشید با تور لحظه آخری تایلند سفر کنید.

فرودگاه های کشور تایلند

فرودگاه های بین المللی تایلند از نظر ارائه خدمات و امکانات ازجمله بهترین فرودگاه های جهان هستند اگر با تور تایلند به این کشور سفر کنید متوجه کیفیت خدمات این مردم میشوید.

کشور تایلند هم دارای چندین فرودگاه است که خدمات پرواز بین المللی و داخلی را ارائه می دهند. از جمله این فرودگاه ها : فرودگاه بین المللی سووارنامی در بانکوک، فرودگاه چیانگمای، فرودگاه بین المللی پوکت، فرودگاه بین المللی هات تایی اشاره کرد که روزانه شاهد رفت و آمد هزاران مسافر و پرواز هستند.

هتل های کشور تایلند

هتل های کشور تایلند هم همانند هتل های جهان ،دارای تمام امکانات رفاهی است که سفر خوبی را برای شما رقم خواهد زد البته تعداد این هتل های متنوع و لوکس در کشور تایلند کم نیست. از جمله این هتل ها هتل چاتریوم ساید در بانکوک ،هتل سوخوتای بانکوک،هتل سوسوفیل بانکوک هستند که سفر به یاد ماندنی را برای شما به رقم خواهند زد..

هزینه های تور تایلند

هزینه های تور تایلند با توجه به شهری که سفر می کنید باهم فرق دارد.به عنوان مثال تور تایلند از مشهد و یا تور تایلند از شیراز ویا تور تایلند ازتهران باهم فرق دارند یعنی هزینه تور تایلند به نوع هتل،نوع هواپیما ،شهر مبداوشهر مقصد بستگی دارد.

تور تایلند ویژه بهار 98 اریبهشت، خرداد تور تایلند

در سال های اخیر مردم تمایل زیادی برای سفر در تعطیلات نوروزپیدا کردند.اغلب این تمایل به سمت فاصله گرفتن از شهر یا کشور خود بیشتر شده.

شما می توانید با تور تایلند بهار 98 هزینه های کمتر و بیشترین خدمات و امکانات راتجربه کنید و تعطیلات رویایی وخیلی عالی ومنحصر به فردی را برای خود بسازید

پیشنهاد ما به شما تور تایلند ارزان، ویژه اردیبهشت ،خرداد 98 است. 

آنچه که باید راجع به پوکت بدانید
پر ازدحام ترین فصل در پوکت زمان سال نو میلادی، عید کریسمس، میباشد.
مهمترین و اصلی ترین جاذبه پوکت سواحل زیبای آن است که این سواحل حرف اول را در تایلند میزند.
سواحل پاتونگ:
این سواحل بسیار طولانی وسیع است که بیشترین مراکز خرید پوکت در آنجا قرار گرفته اند.
جزیره فانگ انگا:
جذابیت جزایر فانگ انگا بیشتر بخاطر کوهستان های آهکی است که از دریا سر برافراشته اند. غارهای جذاب، تالاب های دیدنی، سواحل بکر وشگفت انگیز از جمله جاذبه های این جزیره هستند.
رستوران لاگریتا :
یکی از خلوت ترین و دنج ترین رستوران های پوکت است که برای قرار های عاشقانه محیطی زیبا است این رستوران رو به دریا فضای شاعرانه و دل انگیزی را برای مشتریان خود رقم زده است این رستوران یکی از رستوران های پرطرفدار پوکت می باشد.
باغ حش پوکت:
این باغ وحش در نزدیکی معبد چالونگ قرار گرفته است که دارای مجموعه ای از حیوانات مختلف است. در آنجا شامپانزه های بامزه و شیطون، تمساح ها و رقص گروهی فیل ها را مشاهده خواهید کرد.

در ضمن می توانید با اطلاع و آگاهی از زمان تورها، از تور تایلند پوکت  نیز استفاده نمایید.

سخن آخر

 


همیشه کشور تایلند بخاطر جاذبه های طبیعی منحصر به فرد خود مورد توجه گردشگران و توریست ها بوده است. توصیه ما به شما این است که حتما یه این کشور جاذبه ها سفر کنید و از سواحل و جزایر زیبای منحصر به فردش لذت ببرید

 منبع :  توتک سفر

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۱۹:۵۹ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب