cbrc
 
نویسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

 

 

با گسترش شهرنشینی و افزایش اسکان در شهرها و رشد شهر نشینی؛ توجه به معیارها و شاخص های شهرسازی و بطبع آن بازسازی داخلی بسیار مورد توجه اکثر قریب به اتفاق مردم قرار گرفته که در این میان نقش شرکت های پیمانکار و متخصص در زمینه بازسازی ساختمان هر روز بیشتر و بیشتر می گردد.

در کشور ما مانند اکثر کشورها در زمینه بازسازی ساختمان شاهد یک نوع پراکندگی تخصصی می باشیم بعنوان مثال کمتر دیده می شود یک کابینت ساز در زمینه کاغذ دیواری دارای تخصص بوده و یا یک شرکت در زمینه مبلمان بتواند در حوزه پرده دارای تخصصی خاصی باشد. 


  

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۸ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۵۰:۵۴ ] [ admin ]

آنچه در پی می آید قسمت اول از ترجمه رسمی معرفی رشته آرایشگری و مراحل دریافت گواهی کاری در این رشته در استان انتاریو است. آرایشگری یکی از رشته هایی است که در این استان در مجموعه مشاغل فنی و حرفه ای رگولیتد (نیازمند به کسب مجوز) محسوب می شود. برای اشنایی با دو گروه مختلف از رشته های رگولیتد یعنی مشاغل تخصصی و مشاغل فنی و حرفه ای، به این مقاله مراجعه نمایید.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۷ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۲۷:۰۸ ] [ admin ]

 

نرم افزار حسابداری چیست ؟ نرم افزار حسابداری برنامه ای است که به کسب و کار کوچک کمک می کند تا امور مالی خود را با ردیابی پول دریافتی، بدهکاری و بستانکاری خود مدیریت کند. ما در این قسمت از این مطلب گوشه ای از اطلاعات راجب نرم افزار حسابداری مقرون به صرفه و آسان برای استفاده برای کسب و کارهای کوچک برای شما ارائه میدهیم .


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۷ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۲۴:۳۲ ] [ admin ]

انگلستان زمانی به عنوان ملت مغازه دارها شناخته می شد اما حالا به نظر می رسد که باید این عنوان را به «کشور آرایشگرها و متخصصان زیبایی » تغییر داد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۵ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۰۰:۰۰ ] [ admin ]

 

ویپ ها تلفن های اینترتی هستند که اغلب voip" "  تلفظ می شود. VoIP اساسا یک اتصال تلفنی از طریق اینترنت است که داده ها به صورت دیجیتالی، با استفاده از پروتکل اینترنتIP) ) به جای خطوط تلفن آنالوگ ارسال می شوند. این به مردم امکان می دهد بدون اینکه مجبور باشند از راه دور و یا هزینه های تلفنی بین المللی پرداخت کنند، به یکدیگر و دیگر نقاط دنیا صحبت می کنند

برای استفاده از VoIP، شما نیاز به یک کامپیوتر، اتصال به اینترنت و نرم افزار ویپ دارید. شما همچنین نیاز به یک میکروفون، آداپتور تلفنی آنالوگ یا تلفن VoIP دارید. بسیاری از برنامه های VoIP به شما امکان می دهند از یک میکروفون و بلندگو استفاده کنید. دیگران نیاز به تلفن های ویپ ، که مانند گوشی های تلفن معمولی هستند، اما معمولا از طریق USB به کامپیوتر شما متصل می شوند. 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۵ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۵۷:۰۲ ] [ admin ]

لمینت کردن مژه ها چیست

لمینت مژه ها، روشی است که در آن مژه ها تقویت شده، حجیم، پررنگ و فرخورده به نظر می رسند. لمینت مژه از مواد معدنی و مقوی برای تقویت مژه ها استفاده شده و مژه ها به طور طبیعی زیبایی خاص خود را به دست می آورند.

متاسفانه همه ما نمی توانیم مژه های بلند، پرپشت و فرخورده ای داشته باشیم. امروزه با استفاده از تکنولوژی جدید لمینیت مژه جذابیت و زیبایی مژه ها بیشتر میشود، به همین دلیل در این مقاله از سایت آرایشی رژلب، موضوع لمینت مژه چیست بررسی میشود.

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۰۷:۵۹ ] [ admin ]

 

 

 

 کولر آبی وسیله ایست که با تبخیر آب، هوای اطراف را خنک می کند. این نوع کولرها در ایران بیشترین کاربرد را دارند به همین دلیل گاهی از آن ها با عنوان کولر ایرانی یاد می شود.

اجزا مکانیکی کولر های آبی شامل

  


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۰۱:۴۶ ] [ admin ]

در این تکنیک ، بوسیله آندوسکوپ ابروها بالا برده میشوند و از طریق سه برش کوچک که برای ورود آندوسکوپ در مجاورت خط موی پیشانی داده میشود ، با قطع عضلات مربوطه ، چین و چروک پیشانی و اخم بین دو ابرو برطرف میگردد.
مدت زمان جراحی دو ساعت مدت بستری بودن بیمار در کلینیک یا بیمارستان بیمار چند ساعت بعد از عمل جراحی بنابر صلاحدید جراح میتواند کلینیک یا بیمارستان را ترک نماید.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۳۶:۱۵ ] [ admin ]

 

 

 

ویزای چین ارزان، مراکز توریستی و تجارت گسترده چین باعث شده تا کشور چین به یک کشور توریستی تبدیل شود و گردشگران زیادی از سر تا سر دنیا به کشور چین سفر کنند.  


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۳۱:۲۹ ] [ admin ]

لیفت و بالا کشیدن ابرو
به مرور زمان، ابروها دچار افتادگی می شوند و این افتادگی سبب می شود چشم ها خسته، عصبی و یا حتی بسته به نظر برسند. با لیفت و بالاکشیدن ابرو شما می توانید به چهره ایی جوان تر و شادمان تر دست یابید. انواع روش های لیفت و بالا بردن ابرو و پیشانی در این مطلب به شما ارائه می شود


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۰۴:۵۲ ] [ admin ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب