cbrc
 
نویسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

 سال ها طول کشید این سازه ها دچار تحول و رشد شدند و این اتفاق از اواخر دهه ی ۶۰ در این سازه ها شروع شد و به عایق های حرارتی در بدنه ی آن ها توجه شده و از عایق حرارتی پلاستوفوم بهره برده شد . ولی کم کم از دهه ی ۷۰ امکانات رفاهی را در این سازه ها اجرا نمودند و از این بابت هیچگونه مشکلی وجود ندارد .

 

 

کانکس ها دارای انواع مختلفی می باشند ولی در مجموع آن ها را می توانیم به چهار گروه مسکونی ، اداری ، فروشگاهی ، صنعتی و کشاورزی تقسیم بندی نمائیم .بیشترین حجم از تولید کانکس مربوط به سازه های مسکونی می باشد که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است و بیشترین حجم از تولید مربوط به این سازه ها است و ناگفته نماند سازه های اسکان کارگری کارگاهی را نیز جز همین دسته به حساب می آورند که بیشترین حجم از تولید سازه های مسکونی به تولید سازه های کارگری  کارگاهی اختصاص دارد .کانکس های مسکونی از لحاظ هزینه ساخت با یکدیگر متفاوت هستند و این سازه ها را می توانیم با ابعاد کوچک و یا ابعاد بزرگ طراحی و تولید نمائیم .کانکس های مسکونی در سه تیپ ممتاز ، درجه یک و معمولی تولید شده و به بازار مصرف عرضه می شوند .سازه های معمولی که به کانکس های ارزان قیمت معروف هستند بیشترین تولید را به خود اختصاص می دهند و کانکس های کارگری جزئی از این سازه ها محسوب خواهند شد .

کانکس های درجه یک دارای دو گروه عمده ی کانکس های شیک و کانکس های لوکس می باشند . این سازه ها بیشتر برای کانکس های مسکونی و کانکس ویلایی تولید می شوند .کانکس های تیپ ممتاز که سازه های لاکچری نیز دراین تیپ قرار می گیرند از هزینه بالای تولید برخوردارند و مقدار تولید آن به خاطر هزینه بالا بسیار کم است و فقط سازه های ویلایی مسکونی را با این سازه ها تولید می کنند .از لحاظ امکانات رفاهی سازه های معمولی را بدون امکانات رفاهی تولید می کنند . ولی کانکس های درجه یک و کانکس های ممتاز را با امکانات رفاهی بالا و متناسب با نیاز مشتری طراحی و تولید خواهند شد .
کانکس اداری   برای امور اداری و دفتری بیشترین کاربرد را داشته و از آن ها می توانیم در بسیاری از این کاربری ها براساس نیاز مشتری بهره ببریم و بهتر است برای رفاه بیشتر پرسنل اداری و ارباب رجوع آن ها را بصورت دو تکه طراحی و تولید نمائیم و در ساخت آن ها به امکانات رفاهی مناسب اندیشیده شود تا بهترین آسایش و رفاه را برای این سازه ها تامین نمائیم .کانکس فروشگاهی نیز جزئی از سازه هایی است که توانسته است در این چند سال اخیر مشتریان زیادی را به خود جذب نماید .

این سازه ها را باید متناسب با شرایط یک فروشگاه واقعی طراحی و تولید کرد و نباید هیچگونه تفاوتی را از لحاظ کاربری مشتری در آن حس نماید این سازه ها مانند فروشگاههای واقعی دارای ویترین بوده و از کرکره ی برقی در آن ها استفاده می شود و تمامی امکانات یک فروشگاه واقعی در آن لحاظ شده است .کانکس صنعتی دارای تنوع بسیار زیادی است این کانکس ها را برای مشاغل مختلف طراحی و تولید می کنند . برخی از این سازه ها در تعداد خیلی بالا و بصورت انبوه تولید می شوند و از میان آن ها شاخص ترین را می توانیم کانکس بی تی اس مخابراتی و یا کانکس پست برق معرفی نمائیم ولی تولید کانکس های صنعتی محدود به این دو نیست و دارای گستردگی بسیار زیادی است و معمولاً تولید آن ها براساس طراحی از قبل توسط شرکت ارائه دهندگان خدمات انجام می شود . و تولید کنندگان کانکس فقط آن ها را براساس نقشه دریافتی می سازند .کانکس کشاورزی چند سالی است که وارد عرصه شده است و در این چند سال رشد و گسترش فراوانی داشته و توانسته است موفقیت هایی بدست آورد و شاخص ترین آن ها را می توانیم کشت هیدروپونیک معرفی کنیم .

این علم مختص کشورهای پیشرفته بود ولی چند سالی است وارد کشور شده و توانسته است رشد فراوانی نماید و براحتی می توانیم در سازه ای به مساحت ۳۶ متر مربع به اندازه ی یک زمین کشاورزی به مساحت حداقل یک هکتار محصولات کشاورزی با راندمان تولید بالا دست بیابیم البته کانکس های کشاورزی فقط مربوط به کشت هیدروپونیک نبوده و می توانیم به کانکس پرورش طیور ، کانکس طیور تخم گذار ، کانکس کشت علوفه ، کانکس کشت نشا و . . .  اشاره نمائیم .امکانات رفاهی جزئی جدا نشدنی تمامی سازه های پیش ساخته می باشد و تمام این سازه ها را می توانیم با امکانات رفاهی مناسب طراحی و تولید کنیم ولی برخی از این سازه ها از امکانات رفاهی کمتری بهره برده ولی برخی دیگر دارای امکانات رفاهی بیشتری هستند .

بعضی از این امکانات رفاهی مورد استفاده کاملاً اختصاصی بوده و برای برخی از این سازه ها قابل اجراست ولی برخی کاملاَ عمومی است و در بیشتر این سازه ها قابل اجرا می باشد . از امکانات رفاهی عمومی می توانیم به کف سرامیک ، سیستم سرمایش و گرمایش را معرفی نمائیم ولی برخی از این امکانات رفاهی اختصاص مربوط به یک یا چند سازه ی اختصاصی است از این امکانات رفاهی می توانیم به اجرای سرویس بهداشتی و حمام و آشپزخانه اشاره نمائیم .اجرای تمامی امکانات رفاهی باید با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت صورت پذیرد تا این امکانات رفاهی با بالاترین طول عمر مفید و مناسب ترین قیمت در اختیار افراد باشد .یکی از شناخته شده ترین شرکت های تولید کانکس در ایران گروه صنعتی معین کانتین است . این شرکت صنعتی که توانایی بالایی در طراحی و تولید کانکس دارد توانسته است با توجه به سال ها تجربه در رابطه با ساخت کانکس سازه هایی را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت طراحی کرده و به خریداران عرضه نماید . تمامی سازه های تولید شده در این شرکت صنعتی از بالاترین کیفیت فنی برخوردار هستند .

گروه صنعتی معین کانتین نقش زیادی در توسعه ی این صنعت در سطح کشور دارد . از این رو طراحی های سازه های فلزی این شرکت مبتنی بر گسترش این صنعت به اقصی نقاط ایران می باشد . و سازه های تولید شده کاربردی بوده و طراحی آن مختص به یک منطقه ی خاص نیست .خرید کانکس نیاز به ارزیابی شخص داشته تا بتوانید با کمترین هزینه و پائین ترین قیمت کانکس مورد نظر خود را خریداری نمائید ولی این خرید ارزان نباید منجر به خرید اجناس بی کیفیت شود .از مهمترین تولیدات این شرکت صنعتی ساخت کانکس ویلایی  می باشد . این سازه ها را برای اسکان و اقامت افراد طراحی و تولید می کنند و لازم است از تمامی امکانات رفاهی براساس ابعاد و نیاز مشتری استفاده شود .از دیگر خدمات ارائه شده در این شرکت فروش کانکس دست دوم می باشد .

این خدمات برای کسانی مفید است که به هر دلیلی نیاز به خرید کانکس دست دوم دارند . و می توانند با خرید این سازه ها در هزینه ی خود صرفه جویی مناسبی داشته باشند .امروزه یکی از بهترین شیوه های تامین خدمات بهداشتی در پروژه های ساختمان سازی استفاده از کانکس های سرویس بهداشتی و حمام  و استفاده از کانتینر می باشد . با این سازه ها می توانید امکانات رفاهی که در اختیار همکاران خود قرار می دهید را افزایش داده و از این لحاظ خدامات مناسبی را ارائه دهید .شما عزیزان در صورت نیاز به خرید انواع کانکس و یا کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت کانکس  می توانید با گروه مشاوران معین کانتین با شماره ۰۹۱۲۱۴۳۴۳۱۰ ارتباط برقرار کرده و از خدمات مشاوره ای همکاران ما بهره مند شوید .

منبع  : کانکس 

 

 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۴۲:۴۰ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب