cbrc
 
نویسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

اگر میخواهید اقامت کشور دیگری را داشته باشید باید کاری داشته باشید که کفاف هزینه های آن کشور را بدهد. جمعیت کشور گرجستان حدود 5 میلیون نفر می باشد و نرخ بیکاری آن 12 درصد می باشد که خیلی بالاست. پیدا کردن کار در آن کشور خیلی مشکل است. درآمد هر فرد شاغل چیزی حدود 500 تا 600 لاری می باشد که با توجه به در نظر گرفتن هزینه های اجاره و خورد و خوراک و …. خیلی پایین است.

ولی در عین حال کسب درآمد در این کشور بسیار راحت تر از سایر کشورهای غربی می باشد.
برای کسب و کار در گرجستان ابتدا باید زبان گرجی را بیاموزید. چون قرار است با مردم گرجستان ارتباط برقرار کنید. سپس باید مشاغل پر کاربرد و مورد نیاز گرجستان را بشناسید. بیشتر مشاغل مورد نیاز در شهر تفلیس پایتخت کشور گرجستان می باشد.

 

اگر به دنبال شغل در گرجستان هستید و یا دنبال کار در گرجستان هستید کاریابی گرجستان و کاریابی بین المملی مهاجر با ادرس زیر همین امروز عضو شوید و شغل مد نظر خود را پیدا کنید .

www.mohajer.info
مشاغل مورد نیاز گرجستان بیشتر در دسته های زیر قرار میگیرند:
مشاغل خدماتی: نظافتی- فنی-ایمنی-امنیتی
حسابداری
مدیریتی:مدیریت هتل ، مدیریت رستوران و یا مدیریت گروه های توریستی ” کلا هر کاری که به خدمات دهی به توریست ها مربوط می شود”
آرایشگری
جوشکاری
خدمات فنی ساختمان
تاسیسات ساختمان

مردم گرجستان افراد با سواد و تحصیل کرده ای هستند ولی افراد ماهر و متخصص در زمینه های فنی بین گرجی ها کم پیدا می شود. به همین دلیل کارهای فنی یک فرصت مناسب برای کار در گرجستان می باشد

در صورتی که یکی از این تخصصات را دارید میتوانید با مراجعه به پرتال گرجستان کار خود را پیدا کنید.
چیزی حدود 4 سال است که گرجستان پورتال مشاغل مورد نیاز خود را راه اندازی کرده است. البته این پرتال تنها یک مرکز کاریابی نیست بلکه به تحلیل بازار کار کشور گرجستان هم میپردازد تا افراد بتوانند مشاغل آینده خود را با دقت انتخاب نمایند.

ما در این مقاله در مورد شغل آرایشگری و مخصوصا در مورد آرایشگری در گرجستان توضیحاتی میدهیم:

کسانی هستند که اصلا حوصله نشستن زیر دست آرایشگر را ندارند ولی هستند افرادی که هفته ای دوبار به آرایشگاه میروند. فکر کنید اگر دو سه نفر از این افراد وسواسی کار شما را بپسندند، شما هفته ای چقدر درآمد دارید؟
یک آرایشگر حرفه ای که درصدی کار کند ماهی کم کم 2 تا3 میلیون درآمد دارد ولی اگر یک آرایشگاه نیمه لوکس مختص به خود داشته باشد میتواند روی 5-6 میلیون ماهیانه حساب باز کند.
آرایشگرها مشکلاتی از جمله دیسک کمر و گردن و درد در ناحیه مچ دارند اما به جرات میتوان گفت ارایشگری شادترین و متنوع ترین شغل دنیاست. چون افرادی با موهایی با حجم و رنگ و جنس متفاوت به آنها مراجعه میکنند و آنها میتوانند ایده های خود را روی آنها پیاده کنند.
آرایشگری از ان دسته مشاغلی است که بدون شک سودده است.این شغل مانند یک کار هنری و ذوقی می باشد ولی به علم هم نیاز دارد. علم آرایشگری

منبع:bestgeorgia

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ] [ ۰۲:۴۸:۱۶ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب