cbrc
 
نویسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

دبی یک کلان شهر زیبا و دارای بیشترین جمعیت در بین شهرهای امارات است؛ که در جنوب خلیج فارس قراردارد. از مکان های دیدنی بسیار معروف دبی می توان به: جزیره پالم جمیرا- کریک دبی، که خانه شیخ سعد در آنجا قرار دارد. پارک بی نظیر خور- بزرگترین برج، برج الخلیفه‌ دبی- مراکز خرید بی‌همتا و برج جذاب العرب، اشاره کرد. و پیست اسکی روی یخ میتواند یکی از بهترین تفریح ‌ها باشد.

 


 تور دبی
تور به معنی گشتن و تفریح کردن است. اول ازهمه باید با تورهای گردشگری آشنا شوید، تا راحت تر تور موردنظر خودرا انتخاب کنید
قیمت تورها بسته به نوع هتل انتخابی شما و پرواز تغییر می کند؛ و مزایای استفاده از تور: آشناشدن با افراد جدید، بازدید از مکان های دیدنی و افزایش اطلاعات در زمینه‌های مختلف تاریخی، فرهنگی و... است. همچنین میتوانید ارزان ترین تور دبی را از ما بخواهید.
همچنین از مزایای سفر با تور دبی  بازدید از مکان های دیدنی دبی اعم از: مراکز بزرگ خرید(سیتی سنترهای دبی)،مکان های جاذب گردشگری، بازارطلا، پارک بسیار زیبای آبی دبی دارای آبشارهای موزیکال و فرودگاه بزرگ بین المللی، است.
جالب است بدانید، سفر باتور باعث ایجاد روابط دستی پایدار و یاحتی ارتباط کاری بین افراد مختلف شده است.
خدمات تور ها عبارت است از: گرفتن بلیط، و ویزا، بیمه مسافرتی رفت و برگشت از فرودگاه به هتل، غذا، رزرو هتل، و گشت و تفریح و... که بستگی به قرارداد شما با آژانس مسافرتی دارد. همچنین برنامه ریزی سفر و فعالیت ها به عهده لیدر تور می باشد، تاشما با خیالی راحت از تفریحتان لذت ببرید. در ضمن تور دبی ارزان، یکی دیگر از خدمات ما به شما می باشد که  می توانید فقط از ما بخواهید.
لیدر
لیدر تور  نماینده ای از طرف آژانس هواپیمایی میباشد که وظایف: سلامتی و امنیت گردشگران، برنامه ریزی دقیق برای گروه، هماهنگ کردن برنامه با اعضا، و آمادگی برای مشکلات احتمالی، و هماهنگی با مدیریت مکان هایی که به آنجا خواهیدرفت را داراست.
گاهی در سفرها از افراد راهنمای بومی هم استفاده می شود که از بار مسئولیت لیدر گروه کاسته می شود.

هزینه تور های دبی چقدر است؟
 
حتما اگر قصد سفر به دبی را دارید با این سوال مواجه می‌شوید، که چقدر باید برای این سفر هزینه کنم؟ ما این قیمت‌ها را در اختیار شما می‌گذاریم تا با خیالی آسوده برنامه ریزی کنید.
همچنین لازم به ذکراست که بهترین موقع برای سفر به دبی، پاییز یا زمستان است؛ زیرا در تابستان به علت دمای زیاد و هوای گرم و خشک شما چندان لذتی از سفرتان نخواهید برد، و قیمت تورها در فصول گرم سال حدود 300 تا 500 هزارتومان ارزان تر از فصل های دیگر است.
هزینه ویزا + بلیط رفت و برگشت دبی با پرواز ایران + بیمه = تقریبا 15000000 ریال
ویزا + بلیط رفت و برگشت تایلند با پرواز هواپیمایی خارجی + بیمه = تقریبا 20000000 ریال
لازم به ذکر است هزینه ها بسته به نوع پروازی که انتخاب می‌کنید تغییر می‌کنند. و هزینه بیمه که برای مسافر الزامی می‌باشد حدود 200000 ریال الی 300000 ریال است.
همچنین می توانید با مراجعه به وبسایت ما از قیمت های تور دبی لحظه آخری مطلع شوید.
 منبع: tootaksafar (توتک سفر) 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۲۵:۱۶ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب