cbrc
 
نویسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است


مراقبت از سمعک شما
عمر سمعک های شما بسیار طولانی تر خواهد شد اگر مراقبت خوبی از آنها داشته باشید. برخی از راهنمایی ها باید به خاطر داشته باشید:
سمعک ها را از گرما، رطوبت، محصولات مراقبت از مو، کودکان و حیوانات خانگی دور نگه دارید.
آنها را مرتب پاک کنید.
هنگامی که از سمعک ها استفاده نمی کنید، آن را خاموش کنید.
بلافاصله باتری های مرطوب را عوض کنید

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۵۶:۵۸ ] [ admin ]


شغل آرایشگری در گرجستان
نوشته شده توسط: shila در شاخه :دسته‌بندی نشده
خیلی از افراد تمایل دارند اقامت کشور دیگری غیر از کشور خودشان را داشته باشند. گرجستان به دلایل زیادی مورد توجه ایرانیان قرار گرفته است. از نمونه دلایل آن میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

آب و هوای معتدل، نزدیکی به ایران، داشتن مردمی آرام و خونگرم، هزینه هایی برابر با ایران و یا حتی کمتر از آن و مهمتر از همه اینکه در آینده ای نزدیک گرجستان به اتحادیه اروپا میپیوندد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ] [ ۰۲:۴۸:۱۶ ] [ admin ]

 


یک سایت می تواند نقش یک پکیج تبلیغاتی را برای کسب و کار شما داشته باشد. حتی با ویژگی هایی فراتر از آن که همیشه و به راحتی در دسترس شماست و می توانید تغییرات دلخواهتان را به صورت آنلاین انجام دهید. و در ضمن علاوه بر اینکه محصولات و خدمات خود را، به اشتراک می گذارید می توانید بازخورد و فید بک محصولات و خدمات خود را ببینید و در سدد رفع و یا ارتقاء ویژگی های آن باشید. بدون آنکه رو در رو با هر یک از مخاطبینتان مذاکره داشته باشید.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ] [ ۰۲:۳۷:۲۲ ] [ admin ]

به گزارش افکارنیوز، افرادی که قصد آرایشگر شدن را دارند، دوره های آرایشگری را در داخل یا خارج از ایران گذرانده و در منطقه ای که بیشترین نیاز را به آرایشگر دارد، به فعالیت مشغول می شوند. اما برای افتتاح سالن زیبایی چه مهارت هایی باید داشته باشید؟

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۵۷:۵۷ ] [ admin ]

پایان یافتن ماه مبارک رمضان برای بندگان متدینی که خالصانه و عاشقانه، در این ماه مبارک روزه گرفته‌اند، در بردارنده حس شادی و رضایت و سربلند بیرون آمدن از آزمون الهی و سر سفره میهمانی خداوند نشستن است.  


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۵۴:۰۸ ] [ admin ]

مزایا و معایب آرایشگری مردانه …
اگر میخواهید مزایا و معایب آرایشگری مردانه را بدانید با ما همراه باشید …

کار آرایشگری معمولا به صورت تمام وقت است. در برخی زمان های سال مانند اعیاد تا ساعات طولانی حتی در شب ها و تعطیلات نیز آرایشگرها باید کار کنند. البته افرادی که خود سالن زیبایی و آرایشگاه دارند، تعیین ساعت کاری بر عهده خودشان است .

آرایشگری شغل سختی است!
بیشتر کسانی که دوست دارند آرایشگر شوند و به این کار علاقه‌ مند هستند؛ با این مانع رو برو می‌شوند که آیا ما می‌ توانیم این کار را یاد بگیریم و به ‌خوبی انجام دهیم؟

به شما اطمینان می‌دهم با اینکه شاید این شغل از نظر خیلی افراد شغل سختی به نظر آید اما واقعیت این است که اگر شما این کار را دوست داشته باشید و به آن علاقه ‌مند باشید فقط باکمی دقت و توجه و به‌سادگی در مدت بسیار کوتاهی می‌توانید این مهارت را بیاموزید و با اصول کسب‌وکار می توانید به ‌سرعت به درآمد دلخواهتان برسید.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۵۱:۰۹ ] [ admin ]

مهاجرت از طریق مدرک آرایشگری : اگر قصد مهاجرت به کانادا را داشته باشید در سیستم ورود سریع کانادا از شما مدرک آرایشگری یا سایر مدارک فنی نمی خواهد فقط مدارک تحصیلی ، سابقه کار و.. مورد نیاز است اما بعد از مهاجرت به کانادا برای شروع کار و کسب درآمد از طریق آرایشگری بسته به استانی که در آن زندگی می کنید مدارکی مورد نیاز است

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۴۶:۲۲ ] [ admin ]

اگر به آرایشگری علاقه داشته و از روبرو شدن با افراد مختلف لذت می برید، این شغل می تواند برای شما مناسب باشد.

در طول تاریخ بشر زیبایی و آراستگی مورد توجه همه بوده است. ظاهر افراد تا حد زیادی نشان دهنده شخصیت افراد می باشد و در ارتباطات اجتماعی موثر است. از دلایل اصلی اهمیت داشتن آرایش برای افراد، پوشاندن عیب های موجود در مو و پوست و زیباتر شدن می باشد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۴۲:۳۲ ] [ admin ]

آموزش آرایشگری زنانه
اگر به آرایشگری علاقه داشته و از روبرو شدن با افراد مختلف لذت می برید، این شغل می تواند برای شما مناسب باشد.آموزش آرایشگری

آرایشگری زنانه یکی از حرفه هایی است که علاقمندان زیادی دارد و افراد می توانند بعد از طی دوره های آموزشی آرایشگری زنانه اقدام به راه اندازی آرایشگاه کنند.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۳۴:۵۸ ] [ admin ]

طبیعی است که شغل آرایشگری نیاز به تحصیلات دانشگاهی ندارد اما داشتن مهارت لازم و بهره مندی از یکسری توانایی ها الزامی است. علاوه بر این اگر تیپ شخصیتی مناسب این شغل را داشته باشید، میزان موفقیت و رضایت شغلی شما تا حد زیادی افزایش خواهد یافت.

مهارت و دانش مورد نیاز آرایشگر
مهارت های عملی خوب
خلاقیت و داشتن ذوق هنری – به عنوان مثال آرایشگر در انتخاب مدل و رنگ مو با توجه به رنگ پوست و نوع چهره مشتری، بهترین ها را به او پیشنهاد بدهد.

مهارت های ارتباطی عالی که در جذب مشتری در این کار بسیار مهم و تاثیرگذار است.

توان ارائه خدمات مناسب به مشتری

اطلاع از مدهای جدید

یادگیری روش های جدید

آشنایی با مسایل ایمنی و بهداشتی

آراستگی ظاهری

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۳۳:۱۹ ] [ admin ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب