cbrc
 
نویسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

.لیفت ابرو

لیفت ابرو

لیفت ابرو چیست؟
چهره و به طور برجسته تر چشم و ابرو، اولین اعضای چهره هستند که در ارتباط ها مورد توجه قرار می گیرد. بسیاری از رفتار و اشاره ها با استفاده از چشم ها و ابروها صورت می گیرد. افزایش سن، تاثیرات جاذبه زمین، خشکی پوست و افت اثر کش سانی پوست باعث ایجاد تغییراتی در حالت کلی چهره و به خصوص در ناحیه ی اطراف چشم ها، ابروها و پیشانی می شوند. این تغییرات به تدریج توانایی افراد برای ابراز حالات مختلف را کاهش می دهند. به طوری که بافت های پیشانی و ابرو به تدریج شل شده و افتادگی ابرو به چشم ها حالتی خوابیده، عبوس یا افسرده می دهد. با روش هایی می توان این تاثیرات را خنثی کرد و چهره را به حالت اولیه ی خود بازگرداند.

تزریق بوتاکس برای لیفت ابرو و پیشانی
تزریق بوتاکس یکی دیگر از روش های درمان غیر جراحی برای صاف کردن چین وچروک در پیشانی و دور چشم است.تزریق بوتاکس، چین و چروکی را که در طی سالها با انقباضات عضلانی مثل خطوط خنده، اخم و ... ایجاد شده اند، رفع می سازد. با گذشت زمان، تکرار این انقباضات اغلب چین ها و خطوط دائمی ایجاد می کنند.

بوتاکس به طور مستقیم در این عضلات تزریق می شود و با فلج کردن این عضلات، آنها را شل کرده، نهایتا موجب صاف شدن خطوط و چروک های پیشانی و دور چشم می گردد.

منبع:namnak

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۰۴:۵۲ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب