cbrc
 
نویسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است


البته کاشت مو باید به شیوه‌ای انجام شود که ظاهر فرد با سن شناسنامه‌ای او همخوانی داشته باشد اما کاشت مو در افراد مسن باید با توجه به نکته‌هایی انجام شود:


یکی از نکته‌های ضروری، توجه به خط رویش مو است. بیشتر افراد مسن توقعات واقعی از نتیجه کاشت مو دارند و به خوبی با نتایج کاشت مو کنار می‌آیند.


بیشتر دوست دارند خیلی طاس نباشند و با ایجاد یک خط موی بالا و ظریف موافقند.


دانستن داروهایی که فرد مصرف می‌کند و سوابق جراحی او هم مهم است چون پزشک باید از شرایط پزشکی که ممکن است بیمار را در وضعیت خطر قرار دهد، مطلع باشد.


رنگ جو گندمی یا خاکستری موها از دیگر مشکلات کاشت مو محسوب می‌شود و انتخاب منطقه دهنده از بخش‌های کناری و پشت سر می‌تواند با توزیع موهای خاکستری و تیره ظاهر فرد را طبیعی‌تر کند.


از طرفی تقسیم گرافت از موهای خاکستری و سفید به دلیل تمایز مشکل آن از بافت چربی مشکل است.


در این گونه موارد شیوه‌های خاصی برای تقسیم گرافت وجود دارد و ایجاد اختلاف نور بین مو و بافت اطراف، گرافت‌ها را قابل مشاهده می‌کند. به‌علاوه، در بیماران با نسبت ناحیه دهنده به گیرنده غیرکافی پذیرفته‌ترین خط رویش مو باید کاملا بالا در نظر گرفته شود اما در صورتی که ناحیه دهنده فرد خوب باشد، ناحیه مرکزی سر بدون هیچ نگرانی می‌تواند پیوند شود.


انگیزه جراحی کاشت مو گرچه در جوانان بسیار بیشتر است ولی در افراد مسن هم در حد قابل قبولی ممکن است وجود داشته باشد. پزشک باید توجه داشته باشد که هرچه تعداد عمل‌ها کمتر باشد، بهتر است هم از نظر هزینه و هم از نظر اینکه هرعمل فرد مسن را در خطر قرار می‌دهد.


بیماران باید در مورد تاریخچه پزشکی خود از جمله ابتلا به دیابت، بیماری قلبی، مصرف سیگار و داروها با پزشک صحبت و او را آگاه کنند چون تصمیم‌گیری برای انتخاب شیوه بی‌حسی و همچنین بخیه کردن ناحیه برداشت مو بسیار مهم است.

منبع:aftabir

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۵:۰۲:۵۶ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب