cbrc
 
نویسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

کاشت مو تنها با یک روش انجام نمی شود و پزشکان روش‎های متعددی را بدین منظور استفاده می‏کنند. یکی از این روشها FIT می‏باشد که در سال 2002 در کشور آمریکا رایج شد. در این روش جراحی انجام نمی شود و کاشت بصورت سرپایی صورت می‏گیرد. برداشت از موها نیز به صورت پراکنده انجام می‏شود و به همین دلیل نیازی به بخیه زدن وجود ندارد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ شهریور ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۴۹:۰۵ ] [ admin ]

دانلود آلبوم همایون شجریان به نام ناشکیبا
 

Download New Album Homayoun Shajarian – Na Shakiba 

( آهنگساز : اردشیر کامکار )

 

 
 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ شهریور ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۴۸:۰۶ ] [ admin ]

بهترین روش کاشت مو چیست یکی از مهمترین سوالات متقاضیان کاشت مو از متخصصین پوست و موی کلینیک خانه سفید است. به همین دلیل در این صفحه سعی در پاسخ کامل و دقیق این سوال مهم را داریم.

کاشت مو در حال حاضر به دو روش اصلی FUT، FIT انجام می شود. سایر روش های کاشت مو در واقع زیر مجموعه ای از این دو روش اصلی کاشت مو می باشد. به طور مثال روش کاشت موی SUT در واقع زیر مجموعه ای از روش کاشت موی FIT می باشد.

اگر تصمیم قطعی برای انجام کاشت مو گرفته اید این نکته را مد نظر قرار دهید که روش مناسب کاشت مو برای شما باید توسط مشاور و متخصص پوست و مو مشخص شود. اما این نکته باعث نمی شود که حق طبیعی شما در انتخاب نوع روش کاشت مو را از شما سلب کند.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ شهریور ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۴۶:۱۷ ] [ admin ]

 

 
ابزار تعمیرات موبایل مناسب برای شغل حرفه‌ای تعمیرکار موبایل چیست و آن‌ها را از کجا خریداری کنیم؟

جواب به چنین پرسش‌هایی از طرف ما، نباید و نمی‌تواند آری و خیر باشد. برای همین تصمیم گرفتیم در این مقاله اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم که دید شما را گسترده‌تر کند؛ تا در نهایت خودتان با توجه به اطلاعاتی که کسب می‌کنید به تجزیه و تحلیل پرداخته و گزینه مناسب را انتخاب کنید. برای همین من ترجیح می‌دهیم همه چیز را با یک داستان شروع  ‌کنیم. 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ شهریور ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۴۴:۴۱ ] [ admin ]

چرا کاشت موی طبیعی؟
شاید در گذشته تنها روشی که برای مقابله با مشکلی طاسی و کچلی به ذهن افراد مبتلا به این بیماری می رسید، کاشت کلاه گیس بود، اما امروزه روش های کاشت مو پیشرفت چشمگیری داشته اند و فرد تنها باید بهترین روش کاشت موی طبیعی مناسب وضعیت مو و وسعت طاسی خود را انتخاب کند. کاشت موی طبیعی نه تنها عوارض کاشت موی مصنوعی را ندارد، بلکه بهترین نتایج عمل پیوند مو را برای فرد به ارمغان می آورد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ تیر ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۰۰:۴۰ ] [ admin ]

مراحل کاشت مو به روش SUT
با استفاده از این دستگاه می توان فولیکول های مو را پیوند زد. این تکنولوژی احتمال آسیب گرافت های مو (بافت پیوندی) را بسیار پایین می آورد. در طول فرآیند، ابزار برش داخل درم را تنها یک میلی متر باز می کند، و تمام ساختار مو توسط مکش و ساکشن دستگاه بیرون کشیده می شود. این کار در واقع کاملا ریسک آسیب فیزیکی به گرافت های مو (پیاز مو و آنچه پیاز مو را احاطه کرده است) را حذف می کند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳ تیر ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۵۸:۳۳ ] [ admin ]

 

بک لینک لینک یک وب سایت از یک وب سایت دیگر است. پیوندهای پشتیبان میتوانند تاثیر بزرگی روی نتایج وبسایت در نتایج موتور جستجو داشته باشند. موتورهای جستجو محاسبه رتبه بندی از عوامل متعددی  برای نمایش نتایج جستجو استفاده میکنند.هیچ کس نمی داند که موتورهای جستجو چه مقدار وزن را در هنگام فهرست نتایج به لینک ها می دهند، با این حال آنچه که ما برای اطمینان می دانیم این است که آنها بسیار مهم هستند. امروزه خرید بک لینک طبیعی برای بهبود رتبه بندی سایت طرفداران زیادی دارد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳ تیر ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۵۲:۵۱ ] [ admin ]

هزینه و قیمت کاشت مو یکی از مهمترین فاکتورهایی می باشد که فرد در زمان انتخاب مرکزی که برای کاشت مو انتخاب می کند و یا حتی روشی که انتخاب می کند بستگی به هزینه ی آن دارد هزینه های کاشت مو با توجه به مرکزی که در آن کاشت مو انجام می دهید و نیز روشی که برای انجام کاشتن موهای خود انتخاب می کنید نوسان دارد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۲۶:۳۶ ] [ admin ]

 

 

کرکره برقی ها همان درب ها اکترونیکی هستند 
مصرف انرژی کم، راحتی و فضای بیشتر برای طراحی و هزینه های نصب کمتر با کرکره های برقی. کرکره های آلومینیومی سفارشی ما، راه حل ایده آل برای مدرنیزاسیون و یا پروژه جدید ساختمان ها هستند.
کرکره های برقی قصر امن با به حداقل رساندن هزینه های گرما و کاهش هزینه های گرمایش می پردازند. آنها حفاظت جامع و بهبود محیط زیست داخلی، حتی در تابستان ارائه می کنند. این کرکره برقی ها  برای طرح های مختلف و ویژگی های قابل توجه هستند. 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۲۴:۰۷ ] [ admin ]

رشد موها با افزایش سن و به خصوص در سنین بالای ۵۰ سال به شدت تحت تاثیر قرار می‌گیرد و کاشت مو می‌تواند یکی از راهکارهای درمانی مناسب در این افراد باشد...

رشد موها با افزایش سن و به خصوص در سنین بالای ۵۰ سال به شدت تحت تاثیر قرار می‌گیرد و کاشت مو می‌تواند یکی از راهکارهای درمانی مناسب در این افراد باشد...

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۵:۰۲:۵۶ ] [ admin ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب