cbrc
 
نویسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

به نام خدا

دکوراسیون داخلی 

طراحی دکوراسیون داخلی، حرفه و هنری است که امروزه به عنوان یک صنعت شناخته شده در سراسر جهان اجرا می شود. با توجه به اینکه محیط داخلی و نحوه چیدمان وسایل منزل، بر خلق و خو، احوال و تفکر افراد تأثیرگذار است، لزوم چیدمان درست وسایل و ابزارهای منزل، روشن می شود. 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۰ آذر ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۵۵:۲۱ ] [ admin ]

خواص روغن ارده کنجد برای مو
روغن ارده کنجد به واسطه داشتن امگا 3، 6 و 9 به سهولت به ریشه مو رسوخ یافته و عمل تغذیه کامل مو را انجام می¬ دهد. این روغن به علت خاصیت تیره ¬کنندگی می ¬تواند به همراه برخی روغن های دیگر نظیر روغن نارگیل و روغن بادام به عنوان رنگ موی طبیعی استفاده شود.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ آذر ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۰۶:۴۲ ] [ admin ]

هود آزمایشگاهی یکی از اساسی‌ترین تجهیزات مورد نیاز در آزمایشگاه‌های صنعتی، پژوهشی و پزشکی است که جهت حفظ ایمنی و سلامت کارکنان و تکنسین‌های آزمایشگاه در حین انجام کارهای خطرناک و فرآیندهای شیمیایی و آزمایشگاهی در یک فضای بسته و محدود بکار می‌رود و نقش بسزایی در حفظ سلامت کاربران و تکنسین‌های آزمایشگاه دارد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۲ آذر ۱۳۹۸ ] [ ۰۳:۵۰:۲۴ ] [ admin ]

باربری تهران

هر فردی تخصصی دارد و پیشه ما باربری است. در صورتی که باری دارید و قصد کرده اید آن را از محلی به محلی دیگر ارسال کنید، فارغ از آن که بار چیست و چه ویژگی هایی دارد، نیاز به یک باربری دارید. این باربری باید کار خود را جدی گرفته و تمام تلاش خود را مبنی بر حمل صحیح، اصولی و سالم بار شما به کار بندد. در این نوشته، تمرکز خود را معطوف به باربری تهران می کنیم و بررسی خواهیم کرد چگونه می توان بهترین خدمات را در این حوزه دریافت کرد. به خصوص در صورتی که اسباب کشی در پیش دارید، این نوشته را از دست ندهید.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۲ آذر ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۱۶:۱۳ ] [ admin ]

بیوگرافی اشوان
اشکان خدابنده لو ملقب به اشوان (ashvan) متولد سوم مهر ۱۳۶۹ می باشد که در تهران بدنیا آمده است و اکنون به حرفه خوانندگی مشغول است . وی فارغ التحصیل از رشته مهندسی عمران در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه آزاد تهران می باشد. اشوان فعالیت موسیقی خود را با گیتار الکترونیک شروع کرده و اکنون خواننده سبک پاپ مشهور و معروفی می باشد که آثارش زبانزد خاص و عام است .

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۱ آذر ۱۳۹۸ ] [ ۰۲:۴۱:۲۲ ] [ admin ]

 


معرفی انواع هواکش صنعتی 

فن سانتریفیوژ(هواکش  صنعتی سانتریفیوژ)

هواکش صنعتی دمنده(فن دمنده)

هواکش صنعتی مکنده(فن مکنده)

هواکش صنعتی بی صدا(هواکش قوی بدون صدا)

هواکش صنعتی 2800 دور 


  

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ آذر ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۳۸:۰۸ ] [ admin ]

به نام خدا

موسسه حقوقی

موسسه حقوقی ، مرکزی جهت فعالیت های وکالت است که توسط وکلای رسمی دادگستری و کارشناسان حقوق انجام می شود. از جمله امور حقوقی که در موسسه حقوقی صورت می گیرد، می توان به فعالیت های حقوقی وکیل خانواده، وصول مطالبات در روابط تجاری و مشاوره کیفری در موضوعات کیفری اشاره نمود. 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ آذر ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۵۶:۴۰ ] [ admin ]

به نام خدا

خرید تلویزیون سامسونگ اقساطی

خرید تلویزیون سامسونگ اقساطی ، به صورت آنلاین، سفارش تلفنی و حضوری صورت می گیرد. از مزایای برند سامسونگ که متقاضیان و علاقه مندان را جهت خرید تلویزیون سامسونگ اقساطی سوق می دهد، کارآمدی و خوش ساخت بودن انواع تلویزیون های سامسونگ می باشد. کیفیت بالای تصویر تلویزیون سامسونگ، تصویری مطلوب را جهت ارائه به خریداران به نمایش می گذارد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۹ آذر ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۲۸:۴۳ ] [ admin ]

به احتمال زیاد شما در خوردرویی که دنده اتوماتیک یا به اصطلاح گیربکس اتوماتیک دارد، سوار شده اید و مشاهده کرده اید که راننده خودرویی که دنده اتوماتیک یا گیربکس اتوماتیک دارد، اقدام به تعویض دنده نمیکند. زیرا در این خودرو ها نیازی به تعویض دنده نیست و تعویض دنده به طور خودکار توسط گیربکس اتوماتیک انجام میگیرد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۸ آذر ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۵۸:۲۳ ] [ admin ]

مهاجرت به کانادا از طریق استارت آپ (Startup Visa)

همان طور که پیش تر گفته شد برنامه استارت آپ کانادا یکی از بهترین روش های اخذ اقامت تضمینی و دائم در کانادا می باشد. در واقع start up شامل یک کسب و کار و شرکت جوان و نو پایی است که در طی چند سال اخیر، سازمان مهاجرت کانادا، جهت تشویق به مهاجرت در این کشور، روش ویزای استارت آپ کانادا را مطرح کرد تا دارندگان ایده و طرح های نو و کار آفرینان خلاق بتوانند با سرمایه گذاری در این کشور، بستر مهاجرت به کانادا را برای خود مهیا نمایند.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۶ آذر ۱۳۹۸ ] [ ۰۳:۱۲:۱۵ ] [ admin ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب