cbrc
 
نویسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

لوله فابریک ها در ساختمان های تجاری، مسکونی، ورزشی و کارخانه ها و شرکتها و تمام سازه هایی که دارای سیم برق هستند کاربرد دارد .

 

 

عواقب عدم کاربرد لوله برق

کاهش ولتاژ برق

ایجاد حریق بر اثر اتصال برق

تماس ناخواسته بدن انسان با سیم های برق

عدم تغییر و بهینه سازی سیم های برق در کف سازه ها و دیوارها

انواع لوله برق

لوله برق PVC : این لوله ساوه از جنس پلاستیک سخت، به انضمام روان کننده ها و نرم کننده ها ساخته شده که دارای وزنی سبک تر و عایق بندی بهتر و همچنین قیمت ارزانتر نسبت به لوله برق فلزی می باشند.

لوله کاندوئیت فلزی: لوله کاندوئیت از جنس آهن ساخته شده و قابلیت تحل فشار بالا و عدم تخریب و تا شدن را دارد. ولی از معایب آن می توان عدم عایق بودن در برابر جریان برق دانست و در رابطه با قیمت لوله کاندوئیت گفته میشود که قیمت ثابتی ندارد و با توجه به شرایط و درخواست های متفاوت متغیر است.

لوله برق گالوانیزه گرم

لوله گالوانیزه گرم : لوله گالوانیزه گرم نیز از جنس فلز بوده و بیشتر در محوطه های باز و فضای بیرونی سازه ها کاربرد دارند. که عایق در برابر رطوبت می باشند. لوله گالوانیزه در ضخامت و سایزهای متنوع، تحویل در بنگاه و کارخانه، قابل عرضه است.

تولید لوله گالوانیزه گرم  با طول خاص، کتینگ دلخواه در بازه ی استاندارد، رزوه کاری (حدیده)، خمکاری و سایر خدمات مربوطه، با بهترین کیفیت، با توجه به نیاز و سفارش مشتری و ارائه می‌شود قابل توجه است که قیمت لوله گالوانیزه گرم با توجه کیفیت و سفارش شما تغییر میکند .

لوله گالوانیزه سرد:  لوله برق گالوانیزه سرد از جنس فلز ساخته شده ، و بیشتر در مناطق سر پوشیده و داخل ساختمان ها و سازه ها کاربرد دارند و در محوطه های مرطوب زنگ می زند.

لوله برق پلی آمید: از پلاستیک نرم ساخته شده و سازه ها و ساختمان ها کاربرد دارد از ویژگی های آن سبک بودن ، انعطاف پذیری، ارزان بودن است ولی از معایب آن شعله ور شدن می باشد.

لوله برق پلی اتیلن: از پلاستیک نرم ساخته شده، استحکام و انعطاف بالا دارد

لوله برق خرطومی PVC :  قابلیت خم شدن به تمام جهات، از پی وی سی ساخته شده و آتش نمی گیرد بر روی دیواره های ساختمان کابرد دارد . 

لوله برق خرطومی پلی آمید: تمام ویژگی های لوله برق خرطومی پی وی سی را دارد، اما قابل اشتعال است ولی از نظر قیمتی بسیار ارزانتر از آن می باشد.

لوله برق خرطومی فلزی: کاربرد در تابلوهای صنعتی، از جنس پی وی سی به انضمام سیم مفتولی به منظور افزایش مقاومت لوله

لوله های برق در بازار به غیر از جنس های فولادی و اهنی بسته به نیاز در انواع مختلفی ساخته شده اد ؛برای اطلاع بیشتر از قیمت لوله کاندوئیت می توانید به سایت پترو صنعت انا رام مراجعه کنید.

منبع : لوله فولادی ، پتروصنعت آنارام

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۳:۲۵:۳۴ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب