cbrc
 
نویسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

ممکن است که این پرسش برای شما پیش بیاید که آیا داشتن ابروهای پرپشت، زیبا و خوش ترکیب لازم است و در صورتی که فردی چنین باشد آیا دیگران اصلا به این مسئله اهمیتی می دهند؟ پاسخ ما مثبت است چرا که در حقیقت داشتن ابروهای کم پشت یا نداشتن موی ابرو متاسفانه موجب جلب توجه افراد به چهره آن شخص می شود و آن فرد نیز با آگاهی از این مسئله ممکن است به مرور زمان از این مسئله دچار ناراحتی یا حتی افسردگی شود (به ویژه در میان خانمها). اما نگران نباشید چون با رشد علم پزشکی امروزه بسیاری از این گونه مشکلات و عوارض به آسانی درمان می شوند. ما از تکنیک ها و شیوه های جدید و کاملا موثر کاشت ابرو جهت برطرف نمودن مشکل ریزش موهای ناحیه ابرو استفاده می کنیم. پیوند ابرو یا ترمیم نواحی کوچکی از ناحیه ابرو شیوه ای بسیار موثر و مناسب برای کسانی است که به دلایل مختلفی از قبیل: ابرو برداشتن نامناسب، جای زخم و یا عوامل ژنتیکی دچار ریزش موی ابرو شده اند. در پیوند موی ابرو معمولا مقداری از موهای بالای گوش ها برداشته و سپس در محل ابرو ها کاشت و پیوند زده می شود. لطفا در نظر داشته باشید که کاشت ابروی طبیعی باید به وسیله یک متخصص مجرب انجام شود و زمان تقریبی این عمل هم معمولا بین 2 تا 4 ساعت طول می کشد.

این نکته نیز بسیار مهم است که بدانید این عمل در واقع یک روش هنرمندانه است و در این روش پزشک و یا تیم پزشکی جراح، پیش از آغاز ترمیم ابرو اقدام به طراحی ابرو به طور مجزا برپایه عوامل مهم و فاکتورهایی از قبیل: نوع چهره فرد، ویژگی های ظاهری صورت و بخصوص نتایجی که بنا به سلقیه شخصی خواهان آن هستید، می کنند. ضمنا چند عامل مهم و اساسی در این میان وجود دارد که یک متخصص کاشت ابرو باید به آنها توجه کند از جمله: نوع قوس ابروها، ضخامت مناسب مو، فاصله بین ابروها و همچنین طول ابرو که جهت درمان در نظر گرفته می شوند.

مراحل کاشت ابرو


هنگام جراحی کاشت ابرو طبیعی به روش FUE، ابتدا ناحیه اهدا کننده مو را آماده می کنند که همانطور که پیشتر اشاره شد، معمولا برای پیوند ابرو، از پشت گوش ها استفاده می شود. در اولین قدم برای عمل، موها به دقت توسط پزشک متخصص از ناحیه اهدا کننده برداشته شده و هر دفعه یک فولیکول به ابروها جهت کاشت، انتقال داده می شود. در طول این عمل که تحت بی هوشی موضعی انجام می شود، بیماربه راحتی به خواب رفته و هیچ دردی را احساس نمی کند.

تا اینجا به خلاصه ای از مراحل کاشت موی ابرو پرداختیم. البته هنوز هم مطالب بیشتری جهت آگاهی شما در مورد روش های جراحی ترمیم ابرو وجود دارند که موجب می شود . این نکته مهم را هم به یاد داشته باشید که جراحی کاشت کاشت ابرو و مژه عمل پیچیده و چندان سختی نیست. بطور خلاصه می توان گفت که عمل کاشت ابرو برداشت فولیکول های مو از یک ناحیه اهدا کننده و سپس کاشت و پیوند زدن آنها در ناحیه ابرو است و تیم پزشک کاشت مو هم اینکار را بر اساس طرحی که بیمار از قبل انتخاب کرده، برای او انجام می دهد و هر موی پیوند زده شده در یک زمان و با زاویه مناسب در محل جدید قرار داده می شود. موها هم دقیقا شبیه شیوه رشد موی ابرو، کاشت می شوند تا ابرو ظاهری کاملا طبیعی پیدا کند. در این عمل جراحی کاشت ابرو، هر فولیکول مو با سوزن های مخصوص پیوند کاشت می شوند تا میکروگرافت های بدست آمده از ناحیه اهدا شده به درستی در ناحیه ابروی شما ثابت بمانند. نکته دیگر هم این است که در هنگام برداشت مو از ناحیه اهدا کننده، موها باید به واحدهای فولیکوی جدا از هم تقسیم و از طرفه دیگر هر گونه چربی یا پوست اضافی توسط پزشک جراح جدا می شوند. زمانی که درمان شما در کلینیک کاشت ابرو، انجام شد، موی کاشت شده به صورت طبیعی رشد کرده و همچنان می توانید زیرابرو هایتان را بردارید، به ابروهایتان شکل داده و حتی آنها را با خیال راحت کوتاه کنید، زیرا ابروهای کاشته شده جدید دقیقا مانند ابروهای طبیعی شما هستند و پس از عمل زیبایی این را احساس خواهید کرد و مسلما از داشتن ابروهای زیبا شادمان خواهید شد. از طرف دیگر انجام کارهایی مانند جدا کردن، براق کردن و حتی بندکشی ابرو های پیوند زده شده تاثیرخاصی بر وضعیت فولیکول نداشته، موهای ابرو دوباره رشد کرده و از این لحاظ هیچ مشکلی پیش نمی آید. در سالهای اخیر، کاشت ابرو به روش واحد فولیکولی بسیار مورد استفاده قرار گرفته است. اما با این وجود، در مجموع می توان گفت که جراحان کاشت ابرو امروزه از روش های مختلفی از قبیل ( کاشت ابرو به روش FUE و کاشت ابرو به روش FUT) استفاده می کنند.

منبع:clinichairtransplantation

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۳۶:۱۳ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب