cbrc
 
نویسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

 

 

  مسلم است که برای سفر به چین به ویزا نیاز دارید و باید برای تامین هزینه ویزای چین برنامه ریزی های خودتان را داشته باشید. در این مقاله انواع ویزای چین و روش های دریافت ویزای چین ارزان را به شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

 

 

 

 

 

انواع ویزای چین:

 

•    ویزای نوع C :  این ویزا مخصوص ماشین های باربری و کارکنان کشتی و... می باشد.

•    ویزای نوع D : کسانی که قصد اقامت در کشور چین را دارند باید این ویزا را تهیه کنند.

•    ویزای نوع F  : این ویزا  مخصوص امور غیر تجاری مانند: مبادله، تحصیل و ... می باشد.

•    ویزای نوع G  : این ویزا برای ترانزیت اخذ می شود.

•    ویزای نوع  J1: روزنامه نگاران و خبرنگارانی که در این کشور پایگاه خبری تشکیل می دهند از این ویزا استفاده می کنند. مدت اعبتار این ویزا 180 روز است.

•    ویزای نوع J2 : روزنامه نگاران و خبرنگارانی که قصد دارند برایمدت کوتاهی در چین اقامت داشته باشد باید این ویزا را تهیه کنند با این ویزامی توانند حداکثر 180 روز در چین اقامت داشته باشند.

•    ویزای نوع L : این ویزا همان ویزای توریستی است که ویزای چین ارزان محسوب می شود. و برای مسافرانی که قصد گردش و تفریح در این چین را دارند مناسب است.

•    ویزای نوع M : ویزای تجاری است و برای کسانی که برای خرید و فروش و داد و ستد به چین سفر می کنند کاربرد دارد.

•    ویزای نوع Q1 : کسانی که اقوام و آشنایان چینی دارند برای ملاقات آن ها می توانند این ویزا را تهیه کنند.

•    ویزای نوع Q2 : کسانی که قصد دیدار دوستان و اقوام خود در کشور چین را دارند (افرادی که چینی نیستند و تنها تابعیت چین دارند) می توانند از این ویزا استفاده کنند.

•    ویزای نوع R : این ویزا برای ورود افرادی است که کشور چین به استعداد و توانایی آن ها نیازمند است.

•    ویزای نوع S : کسانی که قصد دیدار بستگان درجه یک ( والدین، همسر، فرزندان و ... ) خود را که چینی نیستند ودر این کشور تحصیل کرده یا کار می کنند را دارند از این ویزا که اعتبار آن 180 روز است استفاده می کنند.

•    ویزای نوع X1 : کسانی که برای تحصیل در کشور چین به اقامت طولانی مدت نیاز دارند از این ویزا استفاده می کنند (بیش از 180 روز )

•    ویزای نوع X2: افرادی که قصد تحصیل کوتاه مدت در چین دارند ( کمتر از 180 روز )

•    ویزای نوع Z : کسانی که قصد دارند در کشور چین کار کنند از این ویزا استفاده می کنند.

همانطور که میدانید هزینه ویزای چین ثابت نیست  و با توجه به شرایط خاص متغیر است . اما شما میتوانید با توتک سفر تدبیر ویزای چین ارزان را دریافت کنید .

ویزای چین ارزان، مراکز توریستی و تجارت گسترده چین باعث شده تا کشور چین به یک کشور توریستی تبدیل شود و گردشگران زیادی از سر تا سر دنیا به کشور چین سفر کنند به همین سبب مجموعه ما به شما کمک میکند تا بتوانید ویزای چین خود را ارزان و تضمینی تهیه کنید .

مراحل گرفتن ویزای چین

 برای دریافت ویزای چین باید خودتان به سفارت بروید. سفارت چین تمایلی به مصاحبه با شخص مورد نظر ندارد، به این دلیل این امکان برای شما فراهم شده است تا با ارائه مدارک به وکیل یا کارگزار نسب به گرفتن ویزا اقدام کنید. به نوعی می توان گفت سایت ما جز کارگزار ویزای چین محسوب می شود. که با یک تماس در ساعات اداری به آسانی می توانید ویزای چین را با کمترین زمان ممکن و با قیمت ارزان در سال 2018 از ما تهیه کنید.

برای طی کردن و گذراندن مراحل گرفتن ویزای چین و به عنوان اولین کاری که در زمینه گرفتن ویزای چین باید انجام بدهید این است که باید : ثبت درخواست ویزا کنید که با تکمیل فرم ویزای چین انجام می شود. فرم درخواست ویزای چین می بایست در 2 نسخه، کامل شود و با دیگر مدارک مورد نیاز، مورد تائید دفتر کنسولی سفارت چین قرار گیرد و برای دریافت ویزا، می بایست به سفارت چین در تهران تحویل داده شود. چنان چه خانوادگی سفر می ‌کنید برای هر یک از افراد می بایست فرم جداگانه ‌ای تکمیل کنید.

 شما میتوانید برای اطلاع دقیق از ساعات و زمان تور های چین و تمام مراحل اخذ ویزای چین به وب سایت :

tootaksafar.com

مراجعه فرمایید و از مشاوران ما در این زمینه اطلاعات کسب کنید.

 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۳۱:۲۹ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب