cbrc
 
نویسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است


اخذ نمایندگی آموزشگاه زبان (شعبه موسسه زبان)
اخذ نمایندگی آموزشگاه زبان : برای اخذ این نمایندگی از موسسات معتبر آموزشی در زمینه زبانهای خارجی به ۲نکته باید دقت داشت.

نکاتی مهم در جهت اعطای نمایندگی آموزشگاه زبان
نکته اول:
آموزشگاه زبان یا موسسه زبان که تمایل به اخذ نمایندگی از آنرا دارید دارای مجوز فعالیت از کدام وزارتخانه یا سازمان بوده و آیا بطور قانونی مجاز به تاسیس شعبه آموزشگاه زبان و یا اعطای نمایندگی آموزشگاه زبان می باشد یا خیر.
نکته دوم:
شرط بسیاری از موسسات آموزشی زبان جهت تاسیس شعبه و اعطای نمایندگی، داشتن مجوز فعالیت نماینده در استان مربوطه از ارگانهای ذیربط می باشد.
اخذ نمایندگی آموزشگاه علمی آزاد (تقویتی-کنکور)
مرجع صدور مجوز آموزشگاه علمی آزاد (تقویتی-کنکور) وزارت آموزش و پرورش می باشد جهت اخذ نمایندگی آموزشگاه علمی آزاد می بایست آموزشگاه مربوطه دارای مجوز توسعه (اجازه اعطای نمایندگی) در استان مد نظر شما باشد پس از کسب اطلاع از این مورد نسبت به ارائه سوابق و مدارک به آموزشگاه فوق اقدام می گردد.

اخذ نمایندگی کلاسهای کنکور کارشناسی ارشد و دکتری
مرجع صدور مجوز کلاسهای آمادگی کنکورکاردانی به کارشناسی- کارشناسی ارشد و دکتری وزارت علوم و تحقیقات می باشد که تحت عنوان موسسات عالی آزاد مشغول به فعالیت می باشند.

اخذ نمایندگی موسسه خلاقیت
یکی از پر متقاضی ترین مجوزهای آموزشی اخذ مجوز موسسه خلاقیت (خانه خلاقیت) و یا اخذ نمایندگی در این زمینه می باشد با توجه به اینکه در این زمینه مرجع صدور مجوز به صورت تخصصی وجود ندارد جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین اندیشه آسیا تماس بگیرید.

اخذ نمایندگی چرتکه | اخذ نمایندگی رباتیک
بسیاری از متقاضیان تاسیس موسسات آموزشی در استانهای کشور به دنبال اخذ نمایندگی جهت فعالیت آموزشی در زمینه آموزش چرتکه و یا آموزش رباتیک در استان محل سکونت خود هستند در این زمینه نیز مانند موسسه خلاقیت مرجع صدور مجوز به صورت تخصصی وجود ندارد جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین اندیشه آسیا تماس بگیرید.

منبع: andisheasia.ir

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۲ آبان ۱۳۹۸ ] [ ۰۳:۰۴:۳۰ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب