cbrc
 
نویسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

 

مراکز خرید استانبول

آکرمکز Akmerkez

Akmerkez در اتیلر ، محله ای از منطقه Beşiktaş و یکی از مناطق مورد علاقه در بین مردم استانبول قرار دارد. همچنین نزدیک به محله های تجاری لونت و ماسلاک است. این مرکز خرید چهار طبقه با تقریبا 250 فروشگاه مساحت 180.000 متر مربع را در بر می گیرد. به لطف خدمات حمل و نقل رایگان آنها و نزدیکی محلات و هتل های محدود ، می توان به راحتی گردشگران و افراد محلی را در این منطقه را به گردش و دیدن این مرکز برد.این مرکز خرید در دسامبر سال 1993 افتتاح شد و هر روز بین 10 صبح و 10 شب باز است.

Akmerkez در سال 1995 توسط ICSC بهترین مرکز خرید در اروپا و در سال 1996 به عنوان بهترین مرکز خرید در جهان شناخته شد ، علاوه بر این ، جایزه بین المللی طراحی و توسعه را نیز دریافت کرد. Akmerkez یک مرکز خرید بی نظیر است ، زیرا هیچ مرکز خرید دیگری در جهان هیچکدام از این عناوین را در اختیار ندارد. در سال 2010 ، جوایز مالکیت تجاری اروپا جوایز آکومرکز برای بهترین طراحی داخلی جایزه گرفت.

 

توران گشت مراکز خرید استانبول

پارک Istinye

پارک Istinye واقع در محله Istinye و منطقه Sarıyer ، ابعاد جدیدی را برای خرید در استانبول به ارمغان آورده است. این مرکز خرید با مساحت 242.000 متر مربع ، انواع بخش های داخلی سقف با فضای باز و شیشه ای است و مانند پارک مرکزی سبز، مرکز تفریحی بچه ها به متراژ 1.500 متر مربع ، کلوپ ورزشی تفریحی Hillside را ارائه می دهد و فروشگاه های خرید با الهام از معماری تاریخی ترکیه - و 12 سالن فیلم که یکی از آنها IMAX 3D است.

کانیون

یک مرکز خرید چهار طبقه که در منطقه مالی لونت واقع شده است ، این مرکز 37.500 متر مربع دارای 160 فروشگاه است که در بین آنها بهترین مارک های ترکیه و جهان ، رستوران هایی با غذاهای لذیذ ، کافه ها ، یک کلوپ و سالن های ورزشی در آن قرار دارد. کانیون در بخش "تجاری ساخته شده" جایزه نقد معماری Cityscape 2006 را نیز دریافت کرد.

City’s

اگر زیاد اهل مد هستید باید این مرکز خرید را در Nişantaşı ، بخشی از منطقه Şişli و نزدیک به Taksim ببینید. City's یک مرکز خرید است که با بافت تاریخی هم ادغام شده است . مفهوم city's به عنوان یک مرکز سبک زندگی توصیف شده است. مطمئناً با توجه به تنوع فروشگاه ها ، کافه ها ، رستوران ها و خدمات حیاتی 6 ساعته و پارکینگ شش طبقه ای که به منطقه پرجمعیت ارائه می دهد ، سزاوار این عنوان شیک است.

Nişantaşı

در اواسط قرن 19 ، سلطان عبدالملید اول زندگی مناسب و معقول را در نیسانتاشی آغاز کرد. امروز ، Nişantaşı دارای سومین جامعه بزرگ ساکنان خارجی در استانبول و یک خرید شیک و یک منطقه مسکونی در مقیاس بالا است.

Forum Istanbul

به هر آنچه که نیاز دارید ، تقریباً می توانید آن را در Forum Istanbul پیدا کنید. این مرکز خرید اولین فعالیت خود را در سال 2009 آغلز کرد و در زمینی عظیم به متراژ 495.000 متر مربع ساخته شده است. حدود 8000 متر مربع از آن توسط اولین آکواریوم غول پیکر ترکیه Turkuazoo و اولین موزه یخ ، Magic Ice (اشغال جادویی) اشغال شده است.

 

 

 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۲۸:۱۷ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب