cbrc
 
نويسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است

اين روزها دنياي گوشي‌هاي موبايل توسط گوشي‌هاي هوشمند مختلف و متفاوت تسخير شده است. انواع و اقسام گوشي‌ها با قابليت‌هايي كه گاهي فراتر از يك موبايل هوشمند هستند همه‌جا در دسترس مردم قرار گرفته‌اند. اما در چنين شرايطي هنوز افراد زيادي وجود دارند كه استفاده از يك موبايل كلاسيك را ترجيح مي‌دهند و هنوز اصلي‌ترين قابليت يك گوشي موبايل را تماس گرفتن و پيامك زدن مي‌دانند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۳۹:۴۰ ] [ admin ]

كاشت مو تنها با يك روش انجام نمي شود و پزشكان روش‎هاي متعددي را بدين منظور استفاده مي‏كنند. يكي از اين روشها FIT مي‏باشد كه در سال 2002 در كشور آمريكا رايج شد. در اين روش جراحي انجام نمي شود و كاشت بصورت سرپايي صورت مي‏گيرد. برداشت از موها نيز به صورت پراكنده انجام مي‏شود و به همين دليل نيازي به بخيه زدن وجود ندارد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۴۹:۰۵ ] [ admin ]

دانلود آلبوم همايون شجريان به نام ناشكيبا
 

Download New Album Homayoun Shajarian – Na Shakiba 

( آهنگساز : اردشير كامكار )

 

 
 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۴۸:۰۶ ] [ admin ]

بهترين روش كاشت مو چيست يكي از مهمترين سوالات متقاضيان كاشت مو از متخصصين پوست و موي كلينيك خانه سفيد است. به همين دليل در اين صفحه سعي در پاسخ كامل و دقيق اين سوال مهم را داريم.

كاشت مو در حال حاضر به دو روش اصلي FUT، FIT انجام مي شود. ساير روش هاي كاشت مو در واقع زير مجموعه اي از اين دو روش اصلي كاشت مو مي باشد. به طور مثال روش كاشت موي SUT در واقع زير مجموعه اي از روش كاشت موي FIT مي باشد.

اگر تصميم قطعي براي انجام كاشت مو گرفته ايد اين نكته را مد نظر قرار دهيد كه روش مناسب كاشت مو براي شما بايد توسط مشاور و متخصص پوست و مو مشخص شود. اما اين نكته باعث نمي شود كه حق طبيعي شما در انتخاب نوع روش كاشت مو را از شما سلب كند.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۴۶:۱۷ ] [ admin ]

 

 
ابزار تعميرات موبايل مناسب براي شغل حرفه‌اي تعميركار موبايل چيست و آن‌ها را از كجا خريداري كنيم؟

جواب به چنين پرسش‌هايي از طرف ما، نبايد و نمي‌تواند آري و خير باشد. براي همين تصميم گرفتيم در اين مقاله اطلاعاتي در اختيار شما قرار دهيم كه ديد شما را گسترده‌تر كند؛ تا در نهايت خودتان با توجه به اطلاعاتي كه كسب مي‌كنيد به تجزيه و تحليل پرداخته و گزينه مناسب را انتخاب كنيد. براي همين من ترجيح مي‌دهيم همه چيز را با يك داستان شروع  ‌كنيم. 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۴۴:۴۱ ] [ admin ]
[ ۱ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب