cbrc
 
نویسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

 

زمانیکه ریزش مو شخص از حالت عادی خارج می شود باعث طاسی و کم شدن موها می گردد و شاید درمان های گوناگونی مانند مصرف انواع داروها و شامپوها نتوانند از ریزش موهارا متوقف کنند یا به حالت عادی باز گردانند در این مواقع کاشت مو یک روش برای درمان ریزش مو می باشد .شیوه های کاشت مو متفاوت است که شیوه sut یکی از جدیدترین و مدرن ترین روش های کاشت مو می باشد .

sut بهترین روش کاشت مو
کاشت مو به روش SUT یکی از جدید ترین روش های کاشت مو در دنیا بوده که پس از آن، هیچ جای زخم و اسکاری بر روی سر باقی نمی ماند و مورد تأیید سازمان غذا و داروی امریکا (FDA) می باشد. از این روش در موارد بسیاری برای درمان مشکل ریزش مو در بانوان و آقایان استفاده شده است. این روش که نتایجی طبیعی داشته و ظاهر عروسکی و مصنوعی به چهره فرد نمی بخشد، امروزه در پیشرفته ترین و بهترین کلینیک کاشت مو در تهران و ایران مورد استفاده قرار می گیرد. خط رویش طبیعی و تراکم بالا از جمله ویژگی های چشمگیر کاشت مو به روش SUT می باشد. همچنین تعداد جلسات و طول زمان برداشت مو و کاشت مو در این روش کوتاهتر است.

همانطور که گفتیم در این روش پیشرفنه چندین برابر بیشتر از روش های قدیمی کاشت مو صورت میگیرد این امر به تنهایی باعث رضایتمندی شخص بیمار میشود.

در کاشت مو به روش SUT شما رویش موها به صورت کاملاً طبیعی و با تراکم بالا شکل می گیرد و هیچ کس متوجه کاشت مو در شما نخواهد شد. از روش کاشت موی اس یو تی می توان به عنوان یکی از بهترین متدهای کاشت مو نام برد.این روش بدون جراحی و بیهوشی انجام می شود. بنابراین نه تنها جای بخیه نمی ماند بلکه عوارض بیهوشی را نیز برای فرد به همراه ندارد.

نحوه ی کاشت مو به روش sut :
روش کاشت SUT نسبت به سایر روش‌های کاشت مو از قبیل FIT و FUT روش نوینی است که تقریبا اکثر مراحل آن از برداشت تا کاشت فولکول‌های مو توسط دستگاهای اتوماتیک با نظارت پزشک صورت می‌گیرد. در روش کاشت SUT پیاز مو به صورت دستی برداشت و کاشت نمی‌شود بلکه به وسیله پانچ لیزری از محل اهدا کننده که معمولا پشت سر می‌باشد جدا شده و سپس فریز می‌گردد و در نهایت به نواحی کم مو و طاس انتقال می‌یابد. به دلیل فریز شدن فولیکول‌های مو، تا زمان کاشت از تخریب آن‌ها جلوگیری می‌شود.
در روش SUT با توجه به وجود پانچ لیزری و سیستم فریز درصد بسیار کمی از ریشه موها حین برداشت و کاشت از بین می‌روند، طبق برخی از آمار میزان هدر رفتن فولیکول های مو به کمتر از 1% در این روش‌ می‌رسد.
در روش SUT متقاضی بیهوش نمی‌شود بلکه صرفا از بی‌حسی موضعی استفاده می‌گردد. جراحی و برداشت لایه‌های پوستی نیز در این روش صورت نمی‌گیرد. این روش تقریبا مانند روش FIT است؛ یعنی صرفا فولیکول‌های مو منتقل می‌شوند، اما از ابزار نوین و تکنولوژی جدید استفاده می‌گردد، به همین دلیل نتیجه بهتری حاصل می‌شود. عوارض جانبی در روش کاشت SUT به حداقل می‌رسد، دوران نقاهت آن کوتاه، جای پانچ، زخم و خونریزی نیز بسیار کم مشاهده می‌گردد.


سرعت انتقال فولیکول‌های مو از محل اهدا کننده به محل دریافت کننده نیز نسبت به سایر روش‌های کاشت مو بیشتر بوده و پزشک می‌تواند در هر جلسه حداقل 10000 فولیکول را جابه‌جا نماید و معمولا عمل کاشت با یک جلسه اتمام می‌یابد. امکان برداشت و کاشت مو در همه نقاط بدن با این روش میسر می‌باشد.

مقایسه کاشت مو به روش SUT و روش FIT :
روش SUT و FIT از این لحاظ شباهت دارند که در هر دو روش، فولیکول مو برداشت شده و در محل مورد نظر کاشته می شود. روش SUT نسبت به روش هایکاشت مو FIT و FUT جدیدتر است و تقریباً به صورت تمام اتوماتیک انجام می شود، از این رو بدون اینکه برشی در سطح پوست سر ایجاد شده و عمل جراحی برای برداشت مو انجام شود، برداشت فولیکول های مو توسط پانج لیزری انجام می شود و پس از فریز کردن، در مناطق کم پشت و طاس سر کاشته می شود. از آنجایی که فولیکول های مو فریز می شوند، امکان نگهداری آنها بدون ریسک تخریب تا زمان کاشت وجود دارد.

منبع:fineface.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ تیر ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۰۰:۴۰ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب