cbrc
 
نویسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

 

ممکن است در تبلیغات یک موسسه و یا کلینیک کاشت مو ببینید که نوشته شده کاشت مو بیش از 16000 تار مو یا ادعا شود که موهای شما همانند و یا حتی پرپشت تر از دوران جوانی و نوجوانی قبل از ریزش خواهد شد که این البته درست نیست و صرفا تبلیغاتی است برای جذب مشتری. چون با روش های رایج و سنتی که توسط افراد تجربی و غیر درمانی انجام می شود نتیجه مناسبی را شاهد نمی باشیم.

لذا تنها روشی که در حال حاضر بروزترین روش امریکا و اروپا می باشد و رکورد دار بالاترین تراکم و کیفیت کاشت مو است روش کاشت مو SUT بوده که بنیانگذار و تنها مجری تخصصی آن در ایران کلینیک تخصصی رنسانس می باشد، در این تکنیک می توان تا 14000 تار مو را در صورت داشتن بانک موی مناسب فرد کاندید و در یک جلسه پیوند زد.

در هر صورت باید در مورد کاشت مو و نتیجه آن واقع بین بود، امکان بازگشت 100% موهای ریخته شده و پرپشتی سابق و دوران نوجوانی وجود ندارد اما اگر روش کاشت و کلینیک مورد نظر به درستی انتخاب گردد بین 70 تا 90 درصد موهای از دست رفته قابل کاشت و برگشت است که خود درصد بسیار بالایی محسوب می شود. همانطور که بارها در سایر مقالات توضیح دادیم، کاشت مو عبارت است از جابجا کردن ریشه فولیکول های مو از نواحی از بدن (معمولا از بخش های پشت سر که ریزش مو در آن نواحی بسیار کم است) و انتقال آن به نواحی که دچار ریزش مو شده مناسب می باشند.


روش پیوند و کاشت مو


در کلینیک های کاشت مو، پزشک فرد را معاینه کرده و پس از بررسی ها و یا آزمایش های اولیه، دلایل ریزش موی ابرو و یا ریزش موهای سر را ارزیابی و بهترین روش مقابله با این مشکل - که معمولا کاشت مو است - را به وی معرفی می کند. اما پیش از کاشت مو، فرد داوطلب باید اقدامات خاصی را انجام دهد تا بدن و پوست سر را آماده کند. به این ترتیب کاشت مو، بهتر جواب خواهد داد و برای فرد در زمان انجام این عمل و بعد از آن مشکلی پیش نخواهد آمد. در اینجا ده نکته ای که باید پیش از کاشت مو در نظر بگیرید را به دقت به اتفاق بررسی می کنیم:


1) بررسی اینکه آیا به کاشت مو نیاز دارید؟
اینکه آیا شما واقعا به کاشت مو نیاز دارید یا نه، مسئله ای است که البته تشخیص آن به پزشک و متخصص کاشت مو بستگی دارد. معمولا برای بیشتر افرادی که دچار کم پشت شدن مو و یا طاسی موی سر به صورت ارثی شده اند، روش های کاشت مو تجویز می شود. به ویژه کاشت مو به روش Sut که جدیدترین و بهترین روش است. در مواردی که فرد به اندازه کافی هنوز مو بر سر دارد و ریزش مو شدید نشده و یا سن و سالش مناسب است، از روش هایی مانند روش prp و یا مزوتراپی می توان استفاده کرد که البته مجددا تاکید می کنیم تشخیص اینکه کدام تکنیک و روش مناسب است بر عهده پزشک است نه خود فرد. (رجوع کنید به مقالات مزوتراپی چیست و کاشت مو به روش prp)

منبع:suthair

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۴۳:۴۰ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب