cbrc
 
نویسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

کرکره برقی یا همان درب الکترونیک  باعث افزایش زیبایی ظاهر ملک و بهره وری انرژی می شود. نصب کرکره برقی طیف گسترده ای از گزینه های طراحی و راحتی استفاده کردن از آن را برای کاربر ارائه می دهد و کارایی کلی ساختمان ها را افزایش می دهد. از آنجا که دیافراگم ساختمان انعطاف پذیر باقی می ماند، کرکره برقی اطمینان از شرایط محیطی مناسب در تمام طول سال را به شما میدهد. شرایطی مانند، حفاظت در برابر سرما، گرما، سر و صدا و حشرات محافظت می کنند. آنها همچنین افزایش حفاظت در مقابل انفجارها را ارائه می دهند.


نصب کرکره برقی به طورکلی و بیشتر برای ملک های تجاری، پنجره ها، پارکینگ مجتمع ها و ساختمان ها به کار میرود. چون بیشتر در معرض عناصر و تغییرات آب و هوایی هستند که نصب  کرکره برقی پارکینگ توسط تیم ما صورت میگردد که دارای ویژگی های ذکر شده است.
چالش بزرگ، به خصوص شرایط و موقعیت های شدید، مانند امواج گرما، طوفان و تغییر الگوهای آب و هوایی میتواند آسیب های فوق العاده زیادی به درب ها وارد کند و نمای ساختمان را به کل به هم بریزد ، این باعث افزایش تقاضا برای استفاده از مواد بهتر و ساختن نمای ساختمان می شود. آلومینیوم مواد ضد منفجره و با کیفیت بالا را فراهم می کند که دوام و طول عمر محصول را تضمین می کند و استفاده از آلومینیوم در کرکره های برقی این مشکلاترا میتواند حل کند ، همچنین شکل و رنگ آکرکره برقی بهتر از PVC است.
قیمت کرکره برقی 
قیمت کرکره برقی بسته به اندازه کرکره، نوع مواد، مورد نیاز داربست، نوع موتور، دوام محصول و لوازم جانبی متفاوت است و ما نمیتوانیم یک قیمت دقیق از کرکره برقی را به شما عزیزان ارائه دهیم . اگر جویای قیمت بروز کرکره برقی هستید میتوانید به وب سایت قصر امن مراجعه کرده و با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید. درخواست قیمت "استاندارد" چالش برانگیز است چرا که هیچ پنجره استاندارد وجود ندارد.

منبع : کرکره برقی، قصر امن

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۲۴:۰۷ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب