cbrc
 
نویسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

 

با استفاده از وب سایت مبله غرب، پیدا کردن آپارتمان های مبله آسان می شود. شما در کمترین زمان میتوانید آپارتمان مبه مناسب خود را در محدوده مورد نظر خود پیدا کرده و اجاره کنید ، سه عامل بسیار مهم برای اجاره آپارتمان مبله، قیمت، ابعاد و محدوده هستند. خوشبختانه مبله غربیک سایت ساده آپلود کننده آپارتمان است که بیشتر کار شما را انجام می دهد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۲:۴۰:۴۷ ] [ admin ]

حکم کاشت ناخن در اسلام
در ادامه احکام و استفتائات مراجع عظام تقلید را درباره کاشت مژه و ناخن ملاحظه می نمایید.کاشت ناخن

انسان میل ذاتی به زیبایی دارد و همین مسأله گاهی باعث می شود تا برای رسیدن به کمال ظاهری دست به هر کاری بزند و راه های عجیبی را برای آراستن خود پیدا کند. زمانی برای تزئین ناخن از لاک های رنگی استفاده می شد، بعد ناخن های مصنوعی به بازار آمد، مدتی نگین های ناخن مُد شد و امروز هم مشتریان کاشت ناخن پای ثابت آرایشگاه های زنانه هستند.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۵۹:۱۳ ] [ admin ]

 

تور چین، کشور چین یکی از جالب ترین و زیباترین کشور ها برای مسافرت های تفریحی و گردشگری است. 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۵۵:۴۱ ] [ admin ]

ناخن‌ها از اجزای مهم بدن هستند که علاوه بر اثرات حفاظتی، از جهات دیگری نیز اهمیت دارند، بنابراین رشد مناسب و سلامت ناخن‌ها باید همواره مورد توجه قرار گیرد. ظاهر نامناسب ناخن‌ها می‌تواند حاکی از بیماری‌های مهم جسمی باشد. همانند سلامتی Health استخوان، سلامت ناخن نیز به تغذیه مناسب بستگی دارد.

برخی بیماری‌ها را از روی رنگ و شکل ناخن می‌توان تشخیص داد، مانند موارد زیر:

- نـاخـن رنگ پریده، نشانه کم خونی است.

- ناخن قرمز، نشانه بیماری قلبی است.

- ناخن‌های سفـیدرنگ، نشانه بیماری کبدی است.

- ناخن ضخیم و زرد رنگ، نشانه بیماری ریوی است.

- سرخـی مختصر در ته ناخن، نشانه دیابت Diabetes است.

- ناخن‌های دو رنگ (نیمی سفید و نیمی صورتی)، نشانه بیماری کلیه است.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۴۵:۰۳ ] [ admin ]

 

امروزه صنعت کانکس و خانه های پیش ساخته بشدت درحال رشد و شکوفایی است . این صنعت در کشور ایران از دهه ی ۴۰ شمسی با ورود کیوسک های مطبوعاتی به مردم ایران معرفی شده و در آن زمان این سازه ها را بطور کامل فلزی ساخته و مانند یک قوطی بزرگ فلزی طراحی و تولید می کردند و از هیچ گونه امکانات رفاهی در ساخت آن ها بهره برده نمی شد .


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۴۲:۴۰ ] [ admin ]

اشعه UV که در حین انجام ژلیش ناخن استفاده می‌شود دارای امواجی با طول موج بالا و قدرت کم است. بعید به نظر می‌رسد که این امواج بتواند از پوست و لایه‌های شکم عبور کرده و به جنین رسیده و او را تحت تاثیر قرار دهد. اما برخی مطالعات نشان می‌دهد که استفاده طولانی مدت از این اشعه می‌تواند احتمال ابتلای فرد را به سرطان پوست افزایش دهد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۳۸:۱۸ ] [ admin ]

قبل از شروع بحث بهتره کمی در مورد این مطلب صحبت کنیم که اصولا به چه دلیلی گرفتن اقامت ترکیه یا شهروندی ترکیه برای اتباع ایرانی جذابیت دارد؟


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۳۴:۲۲ ] [ admin ]

عوارض و مضرات کاشت ناخن
کاشت ناخن یکی از روش های رایجی است که امروزه خانم ها برای زیباتر شدن دست هایشان انجام میدهند, خانم های به دلایل مختلفی به کاشت ناخن روی می آورند برخی فقط به خاطر زیبایی و برخی برای پوشاندن مشکلات ناخن هایشان که رنگ و روی جالبی ندارند این کار را انجام میدهند. از آنجایی که کاشت ناخن مصنوعی باعث نرسیدن اکسیژن کافی به بافت زیر ناخن میشود میتواند عوارض خطرناکی داشته باشد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۲۴:۰۳ ] [ admin ]

 

شهر گرگان ، در استان گلستان قرار دارد و مرکز این استان است. گرگان شهری توریستی است که در همه ی فصل های سال به خصوص تابستان مورد توجه گردشگراناست. این شهر طبیعت فوق العاده ای دارد و آب و هوای آن به دلیل قرارگیری بین کوه و دریا از خوش آب و هوا ترین مناطق ایران است و کسانی که بیماری های قلبی و تنفسی دارند


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۲۰:۴۱ ] [ admin ]

خانم‌ها به دلایل مختلفی کاشت ناخن انجام می‌دهند؛ برخی صرفا برای زیبایی و برخی دیگر به دلیل مشکلات ناخن‌هایشان و برای پوشاندن ناخن‌هایی که به گفته خودشان رنگ و روی زیبایی ندارد انواع کاشت را تجربه می‌کنند.

 

پالت طراحی کاشت ناخن استفاده از این ناخن ها برای افرادی که ناخن های ضعیف و شکننده دارند و همچنین افرادی که عادت به جویدن ناخن دارند بسیار مناسب است. چون مانع آنها می شود. در اندازه های گوناگون و رنگ های طبیعی متنوع. برای عمل کاشت ناخن موارد زیادی را باید رعایت کرد ابزار کاشت ناخن و مواد کاشت ناخن را باید شناخت و زیر نظر متخصص این کار را انجام داد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۱۰:۰۰ ] [ admin ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب