cbrc
 
نويسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است

هزينه و قيمت كاشت مو يكي از مهمترين فاكتورهايي مي باشد كه فرد در زمان انتخاب مركزي كه براي كاشت مو انتخاب مي كند و يا حتي روشي كه انتخاب مي كند بستگي به هزينه ي آن دارد هزينه هاي كاشت مو با توجه به مركزي كه در آن كاشت مو انجام مي دهيد و نيز روشي كه براي انجام كاشتن موهاي خود انتخاب مي كنيد نوسان دارد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۲۶:۳۶ ] [ admin ]

 

 

كركره برقي ها همان درب ها اكترونيكي هستند 
مصرف انرژي كم، راحتي و فضاي بيشتر براي طراحي و هزينه هاي نصب كمتر با كركره هاي برقي. كركره هاي آلومينيومي سفارشي ما، راه حل ايده آل براي مدرنيزاسيون و يا پروژه جديد ساختمان ها هستند.
كركره هاي برقي قصر امن با به حداقل رساندن هزينه هاي گرما و كاهش هزينه هاي گرمايش مي پردازند. آنها حفاظت جامع و بهبود محيط زيست داخلي، حتي در تابستان ارائه مي كنند. اين كركره برقي ها  براي طرح هاي مختلف و ويژگي هاي قابل توجه هستند. 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۲۴:۰۷ ] [ admin ]

رشد موها با افزايش سن و به خصوص در سنين بالاي ۵۰ سال به شدت تحت تاثير قرار مي‌گيرد و كاشت مو مي‌تواند يكي از راهكارهاي درماني مناسب در اين افراد باشد...

رشد موها با افزايش سن و به خصوص در سنين بالاي ۵۰ سال به شدت تحت تاثير قرار مي‌گيرد و كاشت مو مي‌تواند يكي از راهكارهاي درماني مناسب در اين افراد باشد...

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۵:۰۲:۵۶ ] [ admin ]

 

 

شومينه ، شومينه كه در زبان پارسي به آن " هيمه سور " مي گويند ، نوعي سيستم گرمايشي است كه در زمان قديم از آن براي گرم كردن خانه و آشپزي استفاده مي شد . امروزه شومينه ها كمتر جنبه ي گرمايشي دارند و بيشتر به عنوان بخشي از دكوراسيون منزل به كار مي روند . 

  


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۵:۰۰:۳۵ ] [ admin ]

تراكاشت مو يا كاشت مو به تكنيك جراحي گفته مي‌شود كه در آن ريشه‌هاي مو، تك تك از ناحيه اهداكننده به ناحيه در حال ريزش يا خالي از مو برده مي‌شوند. از اين روش بيشتر براي درمان ريزش موي مردانه استفاده مي‌شود و طي آن ريشه‌هايي كه به صورت ژنتيكي در مقابل ريزش مقاوم هستند به ناحيه طاس برده مي‌شوند. بعلاوه از اين روش براي بازسازي ابرو، مژه، محاسن، موهاي سينه و ناحيه تناسلي و پوشاندن محل زخم‌هاي ناشي از تصادف يا جراحي مانند كشيدن پوست و كاشت موهاي قبلي استفاده مي‌شود. كاشت مو با پيوند پوست متفاوت است.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۳:۲۸:۱۷ ] [ admin ]

 

پترو صنعت آنارام

 

لوله برق چيست؟ لوله برق را مي توان به عنوان يك پوشاننده سيم هاي هادي برق، كه جريان برق با ولتاژهاي متفاوت از آن عبور مي كنند، تعريف كرد. اين وسيله از آسيب ديدن هادي جريان برق و همچنين حافظ جان افراد در صورت تماس بدن آنها با سيم هاي برق مي باشد. 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۳:۲۵:۳۴ ] [ admin ]

تصميم كاشت مو، يك تصميم مهم و كليدي است. پيش از كاشت يا ترميم مو، لازم است كه فرد خود را آماده كند، چرا كه كاشت مو بسيار حساس بوده و اگر به درستي صورت نگيرد و با روش هاي سنتي و غير تخصصي انجام شود مي تواند موجب ريزش مو بطور مجدد شده و علاوه بر آن تاثير بدي در روحيه آن فرد بگذارد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۴۳:۴۰ ] [ admin ]

 

نرم افزار حسابداري يك برنامه اساسي است كه به سازمان امكان مي دهد جريان پول را براي بررسي و حسابرسي داخلي و خارجي ثبت كند. اين ابزار اصلي براي ارزيابي سلامت مالي سازمان است و براي برآورده شدن موارد قانوني از طريق چنين ابزارهاي مالي اصلي به عنوان سرفصل عمومي، حسابداري قابل پرداخت و دريافتي، سفارش خريد، سهام يا موجودي و صدور صورتحساب است. پياده سازي مدرن از برنامه به ماژول حقوق و دستمزد، پرداخت الكترونيكي، جدول زماني و هزينه هاي ديگر به منظور افزايش جايگاه و گسترش در بازار ميباشد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۴۱:۰۸ ] [ admin ]

امروزه محبوبيت كاشت ابرو در سطح جهان، بخصوص نزد خانم ها در حال افزايش است و با وجود معضل ريزش ابرو كه بدلايل متعددي مانند تغذيه نامناسب، بيماري هاي پوستي، استرس ، شيمي درماني و غيره بوجود مي آيد، بسياري از مردم مي خواهند كه موهاي اين ناحيه از صورت خود را ترميم كنند چرا كه داشتن ابروهاي زيبا علاوه بر زيباتر نشان دادن چهره فرد مي تواند موجب تقويت اعتماد به نفس وي بخصوص در خانمها شود. از اين رو بسياري از افراد جهت درمان ابرو، كاشت ابرو و يا پرپشت كردن ابرو به كلينيك كاشت ابرو مراجعه مي كنند. ما در كلينيك، روش كاشت ابرو FUE را با استفاده از بهترين تيم پزشكي، تجهيزات درجه يك و مدرن، تجربيات بلند مدت خود و همچنين جديدترين فن آوري هاي اين علم عرضه مي كنيم. از طرف ديگر در سال هاي اخير در كنار افزايش تمايل به عمل هاي زيبايي مانند كاشت ابروي طبيعي و يا پيوند و ترميم ابرو ، شاهد افزايش تمايل به داشتن ابروهاي بزرگ و نسبتا پرپشت نزد زنان و حتي مردان نيز بوده و طبيعتا اين امر موجب افزايش مراجعه افرادي كه علاقه مند به جراحي هاي كاشت ابرو و مژه هستند شده است.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۳۶:۱۳ ] [ admin ]

 

نرم افزار حسابداري يك برنامه كامپيوتري است كه به حسابرسان و حسابداران در ضبط و گزارش معاملات مالي شركت كمك مي كند. عملكرد نرم افزار حسابداري از محصول به محصول و از يك صنف به صنفي ديگرمتفاوت است. شركت هاي بزرگ تر ممكن است تصميم به راه اندازي يك سيستم سفارشي باشند كه نرم افزار حسابداريشان بايد يك مقدار حجم گسترده تري از فرشگاه ها و بيزينس هايي كه ادارات مختلف ادغام مي كنند، داشته باشند .


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۳۴:۰۳ ] [ admin ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب