cbrc
 
نويسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است


شغل آرايشگري در گرجستان
نوشته شده توسط: shila در شاخه :دسته‌بندي نشده
خيلي از افراد تمايل دارند اقامت كشور ديگري غير از كشور خودشان را داشته باشند. گرجستان به دلايل زيادي مورد توجه ايرانيان قرار گرفته است. از نمونه دلايل آن ميتوان به موارد زير اشاره كرد:

آب و هواي معتدل، نزديكي به ايران، داشتن مردمي آرام و خونگرم، هزينه هايي برابر با ايران و يا حتي كمتر از آن و مهمتر از همه اينكه در آينده اي نزديك گرجستان به اتحاديه اروپا ميپيوندد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ] [ ۰۲:۴۸:۱۶ ] [ admin ]

 


يك سايت مي تواند نقش يك پكيج تبليغاتي را براي كسب و كار شما داشته باشد. حتي با ويژگي هايي فراتر از آن كه هميشه و به راحتي در دسترس شماست و مي توانيد تغييرات دلخواهتان را به صورت آنلاين انجام دهيد. و در ضمن علاوه بر اينكه محصولات و خدمات خود را، به اشتراك مي گذاريد مي توانيد بازخورد و فيد بك محصولات و خدمات خود را ببينيد و در سدد رفع و يا ارتقاء ويژگي هاي آن باشيد. بدون آنكه رو در رو با هر يك از مخاطبينتان مذاكره داشته باشيد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ] [ ۰۲:۳۷:۲۲ ] [ admin ]

به گزارش افكارنيوز، افرادي كه قصد آرايشگر شدن را دارند، دوره هاي آرايشگري را در داخل يا خارج از ايران گذرانده و در منطقه اي كه بيشترين نياز را به آرايشگر دارد، به فعاليت مشغول مي شوند. اما براي افتتاح سالن زيبايي چه مهارت هايي بايد داشته باشيد؟

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۵۷:۵۷ ] [ admin ]

پايان يافتن ماه مبارك رمضان براي بندگان متديني كه خالصانه و عاشقانه، در اين ماه مبارك روزه گرفته‌اند، در بردارنده حس شادي و رضايت و سربلند بيرون آمدن از آزمون الهي و سر سفره ميهماني خداوند نشستن است.  


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۵۴:۰۸ ] [ admin ]

مزايا و معايب آرايشگري مردانه …
اگر ميخواهيد مزايا و معايب آرايشگري مردانه را بدانيد با ما همراه باشيد …

كار آرايشگري معمولا به صورت تمام وقت است. در برخي زمان هاي سال مانند اعياد تا ساعات طولاني حتي در شب ها و تعطيلات نيز آرايشگرها بايد كار كنند. البته افرادي كه خود سالن زيبايي و آرايشگاه دارند، تعيين ساعت كاري بر عهده خودشان است .

آرايشگري شغل سختي است!
بيشتر كساني كه دوست دارند آرايشگر شوند و به اين كار علاقه‌ مند هستند؛ با اين مانع رو برو مي‌شوند كه آيا ما مي‌ توانيم اين كار را ياد بگيريم و به ‌خوبي انجام دهيم؟

به شما اطمينان مي‌دهم با اينكه شايد اين شغل از نظر خيلي افراد شغل سختي به نظر آيد اما واقعيت اين است كه اگر شما اين كار را دوست داشته باشيد و به آن علاقه ‌مند باشيد فقط باكمي دقت و توجه و به‌سادگي در مدت بسيار كوتاهي مي‌توانيد اين مهارت را بياموزيد و با اصول كسب‌وكار مي توانيد به ‌سرعت به درآمد دلخواهتان برسيد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۵۱:۰۹ ] [ admin ]

مهاجرت از طريق مدرك آرايشگري : اگر قصد مهاجرت به كانادا را داشته باشيد در سيستم ورود سريع كانادا از شما مدرك آرايشگري يا ساير مدارك فني نمي خواهد فقط مدارك تحصيلي ، سابقه كار و.. مورد نياز است اما بعد از مهاجرت به كانادا براي شروع كار و كسب درآمد از طريق آرايشگري بسته به استاني كه در آن زندگي مي كنيد مداركي مورد نياز است

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۴۶:۲۲ ] [ admin ]

اگر به آرايشگري علاقه داشته و از روبرو شدن با افراد مختلف لذت مي بريد، اين شغل مي تواند براي شما مناسب باشد.

در طول تاريخ بشر زيبايي و آراستگي مورد توجه همه بوده است. ظاهر افراد تا حد زيادي نشان دهنده شخصيت افراد مي باشد و در ارتباطات اجتماعي موثر است. از دلايل اصلي اهميت داشتن آرايش براي افراد، پوشاندن عيب هاي موجود در مو و پوست و زيباتر شدن مي باشد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۴۲:۳۲ ] [ admin ]

آموزش آرايشگري زنانه
اگر به آرايشگري علاقه داشته و از روبرو شدن با افراد مختلف لذت مي بريد، اين شغل مي تواند براي شما مناسب باشد.آموزش آرايشگري

آرايشگري زنانه يكي از حرفه هايي است كه علاقمندان زيادي دارد و افراد مي توانند بعد از طي دوره هاي آموزشي آرايشگري زنانه اقدام به راه اندازي آرايشگاه كنند.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۳۴:۵۸ ] [ admin ]

طبيعي است كه شغل آرايشگري نياز به تحصيلات دانشگاهي ندارد اما داشتن مهارت لازم و بهره مندي از يكسري توانايي ها الزامي است. علاوه بر اين اگر تيپ شخصيتي مناسب اين شغل را داشته باشيد، ميزان موفقيت و رضايت شغلي شما تا حد زيادي افزايش خواهد يافت.

مهارت و دانش مورد نياز آرايشگر
مهارت هاي عملي خوب
خلاقيت و داشتن ذوق هنري – به عنوان مثال آرايشگر در انتخاب مدل و رنگ مو با توجه به رنگ پوست و نوع چهره مشتري، بهترين ها را به او پيشنهاد بدهد.

مهارت هاي ارتباطي عالي كه در جذب مشتري در اين كار بسيار مهم و تاثيرگذار است.

توان ارائه خدمات مناسب به مشتري

اطلاع از مدهاي جديد

يادگيري روش هاي جديد

آشنايي با مسايل ايمني و بهداشتي

آراستگي ظاهري

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۳۳:۱۹ ] [ admin ]
[ ۱ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب